به وزیر ورزش و جوانان هشدار می‌دهم اگر شرایط اینگونه ادامه پیدا کند، دیگر سکوت نخواهم کرد؛ او بیش از اندازه از پرسپولیس حمایت می‌کند و نمی‌شود که فقط پرسپولیس را در نظر بگیرد!
کد خبر: ۶۷۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 02 November 2018

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال معتقد است وزیر ورزش و جوانان حمایت زیادی از پرسپولیس می‌کند و همین موضوع دلیل ضعف باشگاه استقلال است!

به گزارش تابناک ورزشی، علی فتح‌الله‌زاده ظهر امروز در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت زنده‌یاد منصور پورحیدری راجع به نتایج استقلال در این فصل اظهار کرد: از وضعیت کنونی استقلال ناراحت هستم و اصلا این شرایط را دوست ندارم. دلم نزد هواداران است و نمی‌توانم ببینم حق هواداران استقلال اینگونه ضایع می‌شود؛ با این وضعیت فعلی این مردم و طرفداران استقلال هستند که ضرر می‌کنند،

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال درباره اعتراض تماشاگران این تیم به وزیر ورزش ابراز کرد: به وزیر ورزش و جوانان هشدار می‌دهم اگر شرایط اینگونه ادامه پیدا کند، دیگر سکوت نخواهم کرد؛ او بیش از اندازه از پرسپولیس حمایت می‌کند و نمی‌شود که فقط پرسپولیس را در نظر بگیرد.

هنوز به طور دقیق نقش وزیز ورزش در شکست استقلال مقابل سایپا مشخص نشده است اما از سال گذشته هواداران افراطی این باشگاه عادت کرده اند در واکنش به هر ناکامی وزیر ورزش و جوانان را متهم به جانبداری از رقیب کنند و او را مسوول نتایج این تیم دولتی بدانند! حالا این حمله مدیرعامل اسبق آبی ها، می تواند حمله طرفداران استقلال به سلطانی فر را بیشتر کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار