امام جمعه ایلام گفت: مردم ایلام برای خادمی زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته و با وجود مشکلات خالصانه در خدمت زائران اربعین حسینی بودند.
کد خبر: ۶۷۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 02 November 2018

امام جمعه ایلام گفت: مردم ایلام برای خادمی زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته و با وجود مشکلات خالصانه در خدمت زائران اربعین حسینی بودند.
به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه امروز ایلام اظهار داشت:  انتظار مردم از مسئولان آن است که برنامه‌ ریزی مدون و چشم‌انداز بهتری برای تقویت زیرساخت‌های اربعین حسینی داشته باشند.

کریمی تبار با اشاره به تحریمهای آمریکا علیه کشورمان تصریح کرد: ملت ایران ابهت و اقتدار پوشالی آمریکا در سطح جهان را در هم شکست و باعث رسوایی دولتمردان و سیاستمداران آمریکایی در جهان شد و امروز نیز تهدید و تحریم آنها در اراده ملت ایران کمترین اثری ندارد.
وی یادآور شد: سربلندی ملت ایران در جهان حاصل سال‌ ها مبارزه با زیاده خواهی های آمریکا و همپیمانان این کشور است و جمهوری اسلامی با مدیریت و درایت مقام معظم رهبری از این پیچ و برهه حساس نیز به سلامت عبور می‌کند.
خطیب نماز جمعه ایلام تاکید کرد: اقدام به تحریم صنعت نفت و گاز ایران از سوی آمریکا با توجه به نیاز جامعه جهانی به نفت و گاز ایران غیرعملی و ناممکن است و ترامپ خود نیز بر این امر و تبعات منفی آن برای جامعه جهانی واقف است.
وی یادآور شد: رجزخوانی آمریکا در اراده مصمم مردم ایران بی‌تاثیر است و مردم ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با تحریم های ظالمانه آمریکا بیگانه نیستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: ملت ایران به واسطه تحریم و تهدید غرب و در راس آنها آمریکا و حامیان منطقه ای غرب به درجات عالی از رشد، نمو رسیده و به یک قدرت برتر و تاثیر گذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.
حجت الاسلام کریمی تبار افزود: ملت ایران در 13 آبان 57 و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ضربت نهایی را بر ‌پیکره آمریکا وارد کرد و با توجه به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی امام راحل (ره) این اقدام ملت ایران را انقلاب دوم نامید و همیمنه ابرقدرت جهان را در هم شکست.
خطیب جمعه ایلام سپس به روز دانش‌آموز و روز هجرت حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: 13 آبان تاکنون سه رویداد تاریخی در شکست آمریکا را به خود دیده است و امسال حضور مردم در این روز شکست چهارم برای آمریکا را در تاریخ به ثبت می‌رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار