فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام گفت: روحیه استکبار ستیزی بخشی از اهداف اصلی انقلاب است.
کد خبر: ۶۷۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 04 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: با هدایتهای مقام معظم رهبری جبهه مستحکمی در برابر استکبار ایجاد شده که نقشه های استکبار را به شکست کشانده است و نقشه های اخیر آنها نیز به یاس و نابودی آنها مبدل خواهد شد.

وی افزود: ملت ایران به خوبی درک کرده اند که دشمن اصلی آنها آمریکاست و روحیه انقلابی مردم ایران و نوع شعارها نشان دهنده نفرت مردم از استکبار جهانی است.

یاری اظهار داشت: واقعه ۱۳ آبان  که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد، به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه روحیه استکبار ستیزی، بخشی از اهداف اصلی انقلاب است، ادامه داد: نقطه عزیمت و برانگیخته شدن مردم در انقلاب،همین مقابله باسلطه آمریکا و قدرت های بزرگ بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار استان ایلام  همان گونه که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند در روز ۱۳ آبان هم غیرتمندانه در صحنه حضور یافتند، گفت: ۱۳ آبان، برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل های مومنان، جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم هماره فرو ریختنی است./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار