معاون امور اقتصادی استاندار ایلام ؛
معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: 82 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ایلام طی سال جاری اجرایی شده 13.7 درصد یعنی 39 مصوبه از مصوبات ستاد تسهیل در استان در بخش های مختلف نیز در دست اجراست.
کد خبر: ۶۷۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ 04 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ایوب درویشی  در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ایلام اظهار داشت: طی سال جاری 28 جلسه اصلی برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان ایلام برگزار شده که در این جلسات مشکلات 171 واحد تولیدی بررسی شده است.

وی تصریح کرد: امسال در این جلسات برای حل مشکلات واحدهای تولیدی بیش از 280 مصوبه تصویب شد که از این میزان 229 مصوبه یعنی 82 درصد اجرایی شده است.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه 13.7 درصد یعنی 39 مصوبه از مصوبات ستاد تسهیل در استان در بخش های مختلف نیز در دست اجراست، گفت: 12 مصوبه یعنی 4.3 درصد مصوبات تسهیل و رفع موانع تولید نیز هنوز اجرایی نشده است.

درویشی تاکید کرد: از مجموع 280 مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان 21 مصوبه با 7.5 درصد مربوط به تسهیلات، 139 مصوبه با 49.6 درصد مربوط به تعیین تکلیف بدهی های معوقه، هشت مصوبه با 2.9 درصد مربوط به امور زیربنایی، یک مصوبه مربوط به تامین سوخت، 28 مصوبه در مورد معافیت های مالیاتی و 82 مصوبه پراکنده دیگر بوده است.

وی اضافه کرد: امروز نیز مشکلات چهار واحد تولیدی در استان بررسی شد، از جمله اینکه قرار شد تسهیلات سرمایه در گردش واحد تولیدی بزرگ فولادگستر آتنا پیگیری شود.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: این طرح در تولید آزمایشی است و قرار شده تا بهمن ماه فعالیت رسمی خود را آغاز کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار