رئیس بسیج رسانه‌ای استان ایلام
رئیس بسیج رسانه‌ای استان ایلام از برگزاری جشنواره ابوذر در این استان خبر داد و گفت: جشنواره ابوذر رونمایی از تولید محتوای فاخر در جهادرسانه‌ای است
کد خبر: ۶۷۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 05 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سامی شهبازی با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر در استان ایلام ‌اظهار داشت: جشنواره ابوذر گامی در جهت تحقق تفکر جهادی در رسانه‌ها برای مقابله با جنگ نرم است.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام گفت: امروز دشمن با شکست در مقابل اراده مردم ایران در انواع جنگ‌های پیش‌بینی شده و ترفندهای ضربه زننده به شکست مواجه شده است.

وی گفت: شکست دشمن در اقدامات سخت و اقتصادی آن را به سوی جنگ نرم و بهره از توان رسانه‌ای جهت خلل دراراده مردم کشانده است و امروز ما در رسانه‌های کشور وظیفه داریم با ترفند دشمنان انقلاب اسلامی مقابله کرده و با تمام توان هجمه‌های دشمن را با شکست مواجه کنیم.

شهبازی، بصیرت‌افزایی، آگاهی بخشی، شفافیت و استفاده از تمام توان رسانه‌ها در فضای مکتوب و مجازی از جمله اهداف جشنواره ابوذر ابوذر دانست و گفت: تلاش داریم در جشنواره رسانه‌ای ابوذر با تمام امکانات و توانایی و ظرفیت‌های رسانه‌ای در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن ایستاده و جهاد رسانه‌ای را به عنوان گفتمان قالب مبدل کنیم.

شهبازی به محورهای جشنواره امسال ابوذر در استان ایلام اشاره و خاطر نشان کرد: اصحاب قلم و رسانه می‌توانند آثار خود را در بخش‌های عکس، یادداشت یا سرمقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور ، موشن‌گرافی ،کلیپ و مستندرا به آدرس، ایلام- 24 متری ولی‌عصر(عج) سازمان بسیج رسانه استان ایلام ارسال کنند.

وی گفت: حداکثر زمان ارسال آثار تا تاریخ تا 10 آذر  1397 بوده و آثاری که از تاریخ اول دی 96 تا تاریخ 10 آذرماه 97 در یکی از نشریات مکتوب و یا مجازی منتشر شده باشند، قابل پذیرش می‌باشند./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار