رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از جراحی بیماری ها و ناهنجاری های بدو تولد به صورت رایگان در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 06 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ کریم همتی اظهار داشت: یک تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وارد استان می شوند.

وی افزود: این تیم فوق تخصصی به سرپرستی پرفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی قرار است در مدت اقامت خود در استان بیماران شکاف لب و ناهنجاری های بدو تولد جمجمه، سر و صورت را به صورت رایگان جراحی کند.

همتی اضافه کرد: ثبت نام جهت پذیرش تا ۳۰ آبان ماه است و عمل های جراحی از ۳۰ آبان تا ۴ آذر ماه ادامه خواهد داشت و هیچ محدودیتی جهت ثبت نام نداریم، افرادی که داوطلب هستند و مشکلات شکاف لب و ناهنجاری های صورت دارند می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی بیمارستان ها و همچنین به پرتال الکترونیکی www.mramportal.irمراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: این تیم علاوه بر انجام عمل های جراحی ۸ کلاس آموزشی برای بالغ بر ۲ هزار نفر برگزار خواهند کرد و همچنین نسبت به اقدامات طب فیزیکی، توانبخشی و ویزیت بیماران چشم پزشکی و کلنیک فجر ایلام هم اقدام خواهند کرد.

وی گفت: محل عمل های جراحی در بیمارستان امام خمینی(ره) انجام می گیرد و هیچ گونه حق الزحمه و فرانشیزی هم دریافت نخواهد شد، تمام عمل های جراحی، کلاس های آموزشی،  تزریقات، به صورت رایگان به عموم مردم استان ارائه خواهد شد./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار