مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از اهداف برنامه‌های هفته کتاب در استان ایلام است
کد خبر: ۶۷۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 06 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ عمران خودآموز پیش از ظهر امروز در نشست برنامه ریزی هفته کتاب در ایلام اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از اهداف برنامه‌های هفته کتاب در استان ایلام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: هفته کتاب از 24 آبان تا یکم آذرماه امسال در استان ایلام هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و در این ایام که به‌نام ایام هفته کتاب نام‌گذاری شده است متناسب با ایام و مناسبت آن روز برنامه‌های متنوعی به اجرا در می‌آید.

خودآموز افزود: تقدیر از آثار خلاقانه در حوزه کتاب و نشر، تلاش در جهت ترغیب و تشویق همراه با هم‌افزایی ادارات و ارگان‌ها و نهادها جهت کمک به ترویج کتاب و کتابخوانی در این هفته به جد پیگیری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: تلاش در جهت افزایش فرهنگ مطالعه به جهت رشد و توسعه فرهنگی استان ایلام با نگاه ویژه مورد توجه هفته کتاب و کتابخوانی است.

وی سرانه هرچه بیشتر مطالعه را در استان ایلام موجب رشد فرهنگی و اقتصادی  برای استان ایلام دانست و خاطر نشان کرد: تقویت انگیزه مطالعه و کتابخوانی در هفته کتاب، مجموعه فعالیت‌های فرهنگی-ترویجی مرتبط با کتابخوانی با مشارکت‌های مردمی برای ایجاد انگیزه و تقویت انگیزه مطالعه در استان ایلام لحاظ می‌شود./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار