مدیر کل بنیاد ایلام در دیدار با خانواده های معظم شهیدان والامقام صارم طهماسبی و داریوش رضایی نژاد بیان کرد: شهدا و ایثارگران قهرمانان و افتخار آفرینان اصلی این نظام هستند که نامشان همواره بر تارک تاریخ و نظام جمهوری اسلامی می درخشد. نام شهدا همواره بر تارک تاریخ و نظام می درخشد
کد خبر: ۶۷۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 06 November 2018

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلیمان رستمیان روز دو شنبه 14 آبانماه در دیدار با خانواده های معظم شهیدان والامقام سردار صارم طهماسبی و داریوش رضائی نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و شهدای هسته ای دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران مایه فخر و عزت کشور هستند و ایثار و فداکاری آنان در دفاع از کشور و ملت ایران در طول تاریخ بی بدیل است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: شهدا و ایثارگران قهرمانان و افتخار آفرینان اصلی این نظام هستند که نامشان همواره بر تارک تاریخ و نظام جمهوری اسلامی می درخشد.

وی امنيت و آسايش بوجود آمده در كشور را مديون ايثارگري ها و از جان گذشتگي هاي رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: ملت شريف ايران وفادار به نظام و شهدا هستند و آنها را الگوي خود قرار مي دهند.

لازم به ذکر است سردار شهید صارم طهماسبی از همرزمان شهید چمران در لبنان و دوران دفاع مقدس بود که پس از سالها تحمل رنج و سختی ناشی از مجروحیت در 15 آبانماه 1394 به همرزمان شهیدش پیوست و همچنین شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای هسته ای کشور که در یکم مردادماه ۱۳۹۰ و در سن ۳۵ سالگی به ضرب گلوله در مقابل منزلش بدست تروریسهای مزدور به مقام والای شهادت نائل آمد.

لازم به ذکر است در این دیدارها حجت الاسلام و المسلمین حاجیلری امام جمعه شهرستان آبدانان، معاونین تعاون و امور اجتماعی، بهداشت و درمان، فرهنگی و امور اجتماعی، حراست و بازرسی بنیاد استان نیز حضور داشتند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار