مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: زائران اربعین حسینی در مدت 2 هفته‌ ای که در این استان و بویژه پایانه مرزی مهران تردد داشتند در مجموع بیش از پنج میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۶۷۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 07 November 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت:در مدت 2 هفته‌ ای که در این استان و بویژه پایانه مرزی مهران تردد داشتند در مجموع بیش از پنج میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

وی افزود: این میزان صدقه توسط 15 پایگاه در پایانه مرزی مهران و بعضی پایگاه‌های شهرستان‌ های مسیر زائران اربعین جمع ‌آوری‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با بیان اینکه میزان صدقات جمع‌ آوری ‌شده امسال در مرز مهران نسبت به صدقات سال گذشته ایام اربعین حدود 155 درصد افزایش داشته گفت: این کمک‌ها بزودی و بر اساس سرفصل‌های مشخص بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

رضایی یادآور شد: کمک به تامین مسکن نیازمندان، پرداخت کمک‌ هزینه خرید جهیزیه، پرداخت کمک‌های موردی و ابن سبیل، پرداخت کمک‌ هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان و پرداخت هزینه‌های درمانی به نیازمندان از جمله موارد مصارف صدقات است./ع

به گفته وی، این نهاد اربعین امسال در مجموع 32 میلیارد ریال برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی هزینه کرده که 60 درصد آن از محل نذورات مردمی تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار