رئیس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته «چمن بولی» با ۵۳.۵ میلی متر بارندگی پر بارش ترین منطقه ایلام بوده است.
کد خبر: ۶۷۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 07 November 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مجتبی میهن پرست اظهار داشت: سامانه بارشی که از دو روز گذشته وارد استان شده، دیروز از اواسط وقت تقویت شد و انتظار داریم طی امروز نیز تا اواخر وقت امروز ادامه داشته باشد و به تدریج تضعیف شود.

وی افزود: اثرات این سامانه بارشی تا یکی دو روز آینده به صورت ابرناکی در آسمان استان است و احتمال این که بارش های خفیف و پراکنده ای را را در طی دو سه روز آینده غالبا در ارتفاعات داشته باشیم وجود دارد اما عمده اثر سامانه تا اواخر وقت امروز است.

میهن پرست افزود: میزان بارش های سامانه مناسب بوده و بارش های خوبی را در سطح استان داشتیم به طوری که در شهرستان گرمسیری مهران که غالبا بارش آن در سطح استان کم است طی ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز ۵۳.۳ میلی متر بارندگی در شهرستان مهران گزارش شده است.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام افزودک بیشترین بارندگی نیز در ۲۴ ساعت گذشته برای ایستگاه چمن بولی در بخش چوار با ۵۳.۵ میلی متر بوده است،  در شهر ایلام نیز ۳۴.۱ میلی متر بارندگی گزارش شده است.

وی گفت: از نظر دمای نیز از فردا که این سیستم بارشی از سطح استان خارج می شود دمای هوای صبحگاهی افت و هوا نسبتا سردتر خواهد شد./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار