اینجا ایلام کوچک تا دلتان بخواهد ،هاشمی ها ،پورشیبها ،آرمیتاها ،خلیل وجلیل ها و مجتبی ملکی ها وسعید ومسعودها وجود دارد ،پهلوانان نام آوری که فقط اعتماد به نفس و غیرت وجهد خود را خرج کرده اند تا نام ایلام وایران همواره جاودانه بماند ،اما واقعا سهم آنها از توجه مسئولین ودستگاههای عریض وطویل چه بوده است ؟!
کد خبر: ۶۷۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 10 November 2018

تابناک ایلام ::اگر کمی با دقت به دور و بر خود نگاهی بیاندازیم ،می بینیم که کشورهای زیادی در پیرامون ما و جود دارند که از نعمت ورزشکار در رشته های مختلف فردی وگروهی محرومند . این کشورها برای اینکه سری در بین سرها داشته باشند ،حاضرند به هر دری بزنند ،پولهای هنگفتی را هزینه کنند ،از این کشور و آن کشور ورزشکار به عاریه بگیرند تا برای لحظه ای پرچم کشورشان را در اهتزاز ببینند.

اما اینجا ایران ! اوضاع متفاوت تر است ،غیرت ،تعصب و حمیت ایرانی باعث شده تا  از جای جای این سرزمین قهرمان  پرور ،مردان وزنان دلیری پای به عرصه وجود بگذارند تا با کم ترین هزینه  وبا حداقل امکانات ،برای کشورشان افتخار آفرینی کرده ودر تمامی میادین، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده ویا سرود ملی کشور را در میادین ورزشی طنین انداز کنند.

همین جا در ایلام محروم ما ،هستند جوانان غیرتمندی که با تکیه بر داشته های خود ،با تلاش وکوشش فراوان و در سایه محرومیت ها از دل کوره دهاتها رشد ونمو کرده ،پهلوان شده و با افتخار تمام، برسکوهای افتخار نام ایران وایرانی را جاودانه کرده اند .

از دل محرومیت هلیلان و زردلان جلیل وخلیل سر برآورده و  روستای مورت پهلوانی به نام آوری "علی هاشمی "را به ایران تقدیم می کند که با افتخار از سد نام آورترینهای وزنه برداری جهان می گذرد و آوازه جهان می شود . از چرداول وسیروان گرفته تا دهلران ودره شهرو ایوانش ،از آبدانان وبدره تا مهران وملکشاهی، هم وهمه سرزمین آلامتو مهد پهلوانان نامداری شده است که همواره نام ایران را به بلندای تاریخ کهن این سرزمین ،بارها بر فراز سکوهای افتخار فریاد زده اند.

اینجا ایلام کوچک تا دلتان بخواهد ،هاشمی ها ،پورشیبها ،آرمیتاها ،خلیل وجلیل ها و مجتبی ملکی ها وسعید ومسعودهاو..  وجود دارد ،پهلوانان نام آوری که فقط اعتماد به نفس و غیرت وجهد خود را خرج کرده اند تا نام ایلام وایران همواره جاودانه بماند ،اما واقعا سهم آنها از توجه مسئولین ودستگاههای عریض وطویل چه بوده است ؟!

به جز اینکه که در هنگامه قهرمان شدن آنان ،در پشت نامشان پناه گرفته واز قِبَل نامشان به دنبال نان ونام می گردند برایشان چکار کرده اند ؟! مسئولین باید بدانند که قهرمانان امروز ایلامی محصول تلاش و پشتکار و حمیت خودِخودشان هستند ،نه پیست دو میدانی دارند و نه سالن وزنه برداری وتیراندازی !بنابراین به جای مسابقه برای تبریک گفتنهای بی حاصل وقرار گرفتن در جو این روزها برای فریاد زدن اهدای  اضافه کار یک ماه اشان در فضای مجازی ! به وعده های پیشین خود عمل نموده و حامی واقعی قهرمانان استانمان باشید!

درست نیست که یکسال پیش که علی هاشمی قهرمان شد ،سیلی از وعده ها روانه فضای مجازی ورسانه ای  شد و بی عمل رفت تا یکسال بعد! حال که باردیگر نام این قهرمان در صدر اخبار ایران وجهان قرار گرفت ، بازهم موج سواری های بی نتیجه از سر گرفته شود!انتظاراین است حداقل با غرور این قهرمان بازی نشود.

مسئولین عزیز! علی هاشمی وامثال هاشمی ها در ایلام کم نیستند ،اما فقط نیازمند حمایت و توجه واقعی اند ،توجهی از نوع خرج کردن و هزینه کردن برای ایلام وایران ،یقین داشته باشید ورزشکاران زیادی داشتیم که برای هزینه خرید کفش ورزشی ویا هزینه شرکت در اردوی تیم ملی !ویا مسابقات آسیایی دست کمکشان به این اداره وآن اداره دراز بود اما جوابی نشنیدند !

رفتند وافتخار آوردند! اما عکس افتخارشان نصیب همان مدیران شد !مدیرانی که حتی حاضر به تامین پول تو جیبی قهرمانان کشورشان هم نشدند .اگر می خواهید امثال علی هاشمی ها از گمنامی به جایگاهی برسند تا نام ایران وایلام را با افتخار در میادین جهانی طنین انداز کنند ،نگاهتان را به این سرمایه ها معطوف کنید ،به جای هزینه های بیخود برای دیده شدن خود ،برای این عزیزان هزینه کنید که نام  ایران را با تمام افتخارش در پیشگاه جهانیان قرار می دهند .

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار