سرپرست هیات وزنه برداری استان کرمانشاه گفت: بی‌توجهی فدراسیون نسبت به برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات وزنه برداری کرمانشاه به افت این رشته ورزشی در کرمانشاه منتهی می‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 12 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سعدی رشیدی، بابیان اینکه هیات وزنه برداری کرمانشاه از هفت ماه پیش تاکنون با سرپرست اداره می‌شود، اظهارکرد: این موضوع باعث شده تا نتوانیم برنامه ریزی میان مدت و یا بلندمدتی برای هیات داشته باشیم و تنها به برنامه های روتین برای اداره آن اکتفا کنیم.

وی افزود: بلاتکلیفی هیات وزنه برداری به افول این رشته ورزشی پرطرفدار در کرمانشاه منجر خواهد شد.

سرپرست هیات وزنه برداری کرمانشاه تصریح کرد: در این شرایط مربیان و داوران نمی توانند برنامه ریزی منسجمی برای برگزاری مسابقات داشته باشند و ورزشکاران نیز قربانی این وضعیت شده اند.

وی تاکید کرد: پیش از برگزاری مسابقات آسیایی جاکارتا برای برگزاری مجمع انتخابات هیات وزنه برداری کرمانشاه رایزنی هایی با فدراسیون انجام شد، اما مسئولان فدراسیون اعلام کردند که برگزاری مجمع را به بعد از مسابقات موکول خواهند کرد.

رشیدی اضافه کرد: پس از مسابقات جاکارتا هم مجددا پیگیری هایی انجام دادیم که تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

وی یادآورشد: اخیرا نیز بحث هایی مطرح شده که رئیس فدراسیون وزنه برداری مشمول طرح بازنشستگی مدیران است و به احتمال زیاد بازنشسته خواهد شد که اگر این مطلب صحت داشته باشد برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات وزنه برداری کرمانشاه تا 15 آذر همچنان در ابهام خواهد ماند.

سرپرست هیات وزنه برداری کرمانشاه یادآورشد: از زمان فعالیت به عنوان سرپرست این هیات تمام تلاش خود را به کار گرفته ام تا به ایجاد تعادل و آرامش در هیات وزنه برداری کرمانشاه کمک کنم.

وی تاکید کرد: برگزاری هر چه سریعتر مجمع انتخابات هیات وزنه برداری کرمانشاه باعث می‌شود تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتر اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف را داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار