تلاش مدیریت ارشد استان وتیم کاری وی در اربعین وپیگپری لحظه به لحظه در همه حوزه ها برای ارائه خدمات رسانی به زائرین نشان عزم جدی مسئولان در بحث خدمات دهی به زائرین در استان ایلام بخصوص مرز مهران بود.
کد خبر: ۶۷۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 14 November 2018

تابناک ایلام  مجتبی کاور :: اربعین امسال برخلاف سالهای گذشته با تدبیر بیشتری از سوی مسئولان ارشد استان مدیریت شد .هرچند عدم برنامه ریزی و هماهنگی مسئولان در سطح ملی با کشور عراق در خصوص ارز (دینار )دولتی وکاپوتاژ در مرز مهران مشکلاتی برای زائرین به وجود آورده بود ولی با پیگیری وجدیت استاندار ایلام ودیدار با مسئولان کشور عراق و رایزنی با مسئولان کشوری ،مشکلات در کمترین زمان ممکن حل وزائرین راهی کربلا شدند.

توسعه زیرساختها بخصوص مسیر ایلام به مهران با حمایت دولت وجدیت دشتکی سلیمانی در حوزه راه سبب شد برخلاف سالهای گذشته ترافیک در محور های مواصلاتی استان ومنتهی به مرز مهران روان باشد وهمین امر باعث شد میزان تصادفات در جاده های مواصلاتی استان نسبت به سالهای گذشته کاهش چشم گیری داشته باشد .

تلاش مدیریت ارشد استان وتیم کاری وی در اربعین وپیگپری لحظه به لحظه در همه حوزه ها برای ارائه خدمات رسانی به زائرین نشان عزم جدی مسئولان در بحث خدمات دهی به زائرین در استان ایلام بخصوص مرز مهران بود.

حضور مستمر استاندار وهمراهی معاونین سیاسی وعمرانی وی با وزیران ومسئولان کشوری درمرز مهران وبرگزاری منظم جلسات ستاد اربعین در بحث حل مشکلات با حضورمسئولان ارشد کشوری وجدیت استاندار در بیان مشکلات ومطالبات مردم وتوسعه استان در جلسات نشان از پیگیری دلسوزانه سلیمانی دشتکی برای توسعه استان در مقابل برخی اعضای هئیت دولت بود.

نگاره به عنوان یک خبرنگار که مدت 15شبانه روز در مرز مهران مستقر بودم هماهنگی ،همبستگی واز طرفی جدیت درحل مشکلات به صورت آنی مسئولان استانی ومدیران کل را به فال نیک میگیرم چرا که هماهنگی وپیگیری مصرانه برای حل مشکلات اربعین وارائه خدمات به 200هزار نفر در یک روز با نوشتن چند سطر قابل تشریح نیست.

نظم وامنیت در کل استان ایلام بخصوص مرز مهران نشان از هوشمندی وتوانمندی واشرافیت کامل سربازان گمنام امام زمان ،عوامل نظامی وانتظامی استان علی رغم تهدید های دشمنان ستودنی است چرا که حجم تردد بیش از یک میلیون و 500هزار نفر کمتر از دوهفته در مرز بدون کوچکترین مشکل امنیتی را مدیریت کردند.

اسقرار مواکب درقالب مجتمع در مسیر پایانه مرزی امسال ابتکار بسیار خوبی برای رونق اقتصادی شهر مهران از سوی مسئولان ارشد استان بود وهمین امر باعث شد که مردم مهران از حضور زائران به برکت امام حسین(ع)، سفر های خود را رنگی تر نسبت به سالهای قبل ببیند.

هوشمندی نیروهای مرزبانی ،انتظامی واز همه مهتر اطلاع رسانی مستمر مسئولان سبب شد که امسال در مرز مهران هیچ کسی بدون روادید از مرز به کشور عراق تردد نکند واگر کسانی هم که بدون روادید به مرز مهران مراجعه کردند با احترام کامل نیروهای یگان ویژه به شهر های محل خود برگشت می خوردند.

باتوجه به اینکه در سالهای آینده اربعین درفصل گرمای سال قرار میگیرد میطلبد مسئولان در این راستا چاره اندیشی کنند تا علاوه بر ارائه خدمات مناسب تر به زائرین ،زمینه ایجاد مکان های دائمی برای مواکب ولایه های امنیتی را در دستور کار خود قرار بدهند.

جا دارد به عنوان یک خبرنگار که ایام اربعین در مرز مهران مستقر بودم واز نزدیک شاهد تلاش وجدیت مسئولان ارشد استانی ومدیران کل ، ونهاد های نظامی -امنیتی خداقوت وخسته نباشید بگویم وامید است مسئولان ارشد مسیر توسعه استان را همچون ایام اربعین عملیاتی وهوشمندانه پیش ببرند تا مردم استان به حداقل رفاه در حوزه های مختلف برسند چرا که این مردم حافظ نظام ،انقلاب وآرمانهای امام (ره) هستند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار