دعوت از اصفهانی‌ها به تیم ملی بسکبتال، قهرمانی در اسکی و قرار گرفتن سولاری روی نیمکت رئال از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روز گذشته است.
کد خبر: ۶۷۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 14 November 2018

به گزارش تابناک : در روز 23 آبان ماه علاوه بر این‌که مشخص شد سپاهان در دسته یک والیبال کشور تیم‌داری می‌کند، نفرات دعوت شده به تیم ملی بسکتبال معرفی شدند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ حمید ضیایی، معین خورسندی، فردین نصری و عمران طالب‌زاده به اردوى آمادگی تیم ملى بسکتبال نوجوانان 2019 دعوت شدند، این اردو از 28 آبان تا دوم آذر در جزیره کیش برگزار می‌شود.

✅ حسین فروتن و مهدی مهدی‌خانی از اصفهان به همراه 18 بازیکن دیگر در اردوی تیم ملی فوتسال که از دیروز در مرکز ملی فوتبال آغاز شده حضور دارند، دومین دوره مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا از نهم تا 15 آذر در ازبکستان برگزار می‌شود.

✅ تیم جوانان اصفهان رتبه سوم مسابقات ورزش‌های سه‌گانه قهرمانی کشور را کسب کرد، در این دوره از مسابقات 91 ورزشکار از 21 تیم از سراسر کشور در سه رده جوانان، امید و بزرگسالان به صورت اسپرینت (مسافت کوتاه) در شهر آبادان به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها تیم جوانان اصفهان با 3:48:29 رتبه سوم مسابقات را کسب کرد و تیم‌های کیش با 3:41:43 و سمنان با 3:44:59 اول و دوم شدند.

✅ اردوی تدارکاتی تیم فوتبال سپاهان در جزیره کیش برگزار نمی‌شود و به احتمال زیاد طلایی‌پوشان در یک تورنمنت بین‌المللی فوتبال در یکی از کشورهای شرق آسیا حاضر می‌شود؛ سپاهان با نتایج خوبی که در این فصل گرفته، در هفته دوازدهم با 25 امتیاز بعد از پدیده در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

✅ مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از تشکیل تیم والیبال سپاهان در دسته یک کشور خبر داد، آخرین نماینده والیبال استان رعد و پدافند بود که به‌ دلایل مشکلات مالی این تیم منحل شد نام سپاهان جایگزین رعد و پدافند شد.

✅ جدیدترین رده‌بندی باشگاه‌ها و مربیان باشگاه‌های جهان توسط سایت ورلد کلاب رنکینگ اعلام شد که بر اساس آن سپاهان با هشت پله صعود در جایگاه 608 تیم برتر دنیا قرار گرفت و در بین تیم‌های ایرانی نیز در جایگاه ششم ایستاد.

در میان مربیان برتر باشگاهی دنیا نیز امیر قلعه‌نویی با کسب 1749 امتیاز و رشد 9 پله‌ای، در جایگاه 306 مربیان باشگاهی دنیا قرارگرفته است.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ اولین دوره مسابقات جام جهانی 2018 پاراآلپاین با حضور 9 کشور در پیست اسکی سرپوشیده دبی در رشته مارپیچ کوچک و در 3 مانش برگزار شد که صادق کلهر، نماینده کشورمان، در رقابتی تنگاتنگ با ورزشکار ژاپن و ثبت زمان یک ساعت و 19 دقیقه و 12 ثانیه، مدال طلا را از آن خود کرد؛ همچنین دیگر نماینده ایران، جواد سولقانی نیز با زمان یک ساعت و 36 دقیقه و 75 ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز را بر گردن آویخت.

✅مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال، لیست نهایی 20 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی را برای حضور در رقابت‌های پنجره پنجم جام جهانی 2019 چین اعلام کرد؛ اردوی آمادگی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های مذکور ساعت 10 روز شنبه 26 آبان در تالار بسکتبال آزادی آغاز خواهد شد.

✅در مسابقات شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور  در اسلحه فلوره آقایان پس از انجام 158 مسابقه محمد‌حسین جعفری از یزد قهرمان شد و هادی رضوی‌نیا از آذربایجان غربی به مقام نایب‌قهرمانی رسید، مقام سوم مشترک فلوره آقایان نیز به علی‌رضا سلیمانی از همدان و امید زمانی از اصفهان رسید، در بخش تیمی نیز تیم یزد و تهران به ترتیب اول و دوم شدند و تیم‌های همدان و اصفهان مشترکاً سوم شدند.

✅ ورزشگاه فولاد خوزستان با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره‌برداری رسید، این ورزشگاه از مجهز‌ترین ورزشگاه‌های کشور به حساب می‌آید.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ باشگاه رئال مادرید بعد از کسب نتایج قابل قبول توسط سولاری قرارداد وی را تا سال 2021 به صورت رسمی تمدید کرد، سولاری که به مانند زیدان در تیم B رئال حضور داشت توانسته در 4 بازی که روی نیمکت رئال بنشیند رضایت هواداران و پرس را فراهم آورد.

وی که با پیراهن رئال هم دوران درخشانی پشت سر گذاشته در 4 بازی گذشته برد 4 بر صفر مقابل میلیا، 2 بر صفر مقابل وایادولید، 5 بر صفر مقابل ویکتوریا پلژن و 4 بر 2 مقابل سلتا را در کارنامه ثبت کرد و در رئال ماندگار شد.

✅ یوونتوس در چارچوب هفته دوازدهم سری آ میهمان میلان بود که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان آلگری خاتمه یافت؛ با این پیروزی بانوی پیر 34 امتیازی شد تا به تنها تیم تاریخ سری آ مبدل شود که در 12 بازی ابتدای 34 پوئن کسب کرده است.

این رکورد در 36 فصل اخیر سری آ بی‌نظیر و در نوع خود خاص 

✅ ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد در آخرین دیدار شاگردانش در لیگ قهرمانان اروپا و در شهر تورین میهمان یوونتوس بود و در دیداری شگفت‌انگیز در پایان با نتیجه دو بر یک پیروز شد؛ پس از پایان این دیدار آقای خاص خطاب به هواداران حریف حرکتی جنجالی داشت که این موضوع واکنش بازیکنان یووه را هم به همراه داشت.

آقای خاص همواره در تیم‌هایی که هدایت آن‌ها را بر عهده داشته است، جنجال‌هایی به پا کرده است. به همین بهانه همه واکنش‌هایی که او در تیم‌هایی مثل اینتر، رئال، چلسی و ... داشته است در یک قاب منتشر شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار