عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان:
عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که نظر هیات‌‌مدیره تغییر در راس کادر فنی بوده است، گفت: در جلسه هیات‌مدیره به نتایج قطعی تغییر در کادرفنی رسیده‌ایم.
کد خبر: ۶۷۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 14 November 2018

محمد رحیمی درخصوص جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان برای تغییر در کادرفنی تیم، اظهارکرد: در این جلسه به نتایج قطعی تغییر در کادرفنی رسیده‌ایم و ان‌شاءالله امروز یا فردا خبر قطعی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این‌سوال که آیا این تغییر در راس کادرفنی خواهد بود؟ گفت: بله، نظر هیات‌‌مدیره تغییر در راس کادر فنی بوده است.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به پرسش دیگر که آیا گزینه‌ها نیز مشخص شده است؟ عنوان کرد: فعلا از کسی اسم نبریم، بهتر است. مذاکره رسمی صورت نگرفته و در حد صحبت بین اعضای هیات‌مدیره است.

وی در ادامه بیان کرد: اگر به سطح امتیازات استقلال خوزستان نگاه کنیم، نسبت به تیم‌های پایین جدول و نیمه دوم جدول، امتیازات بدی نگرفته‌ایم و اختلاف امتیازی‌ زیاد نیست ولی اگر به مسائل فنی برگردیم، فرصت‌های خوبی را از دست دادیم و مقابل تیم‌های پایین جدول شکست خوردیم، ضمن این‌که دیدارهای آینده‌مان با تیم‌های تقریبا بالای جدول است که این هفته‌ها نیز نتایج خوبی کسب کرده‌اند. بر همین اساس نیاز دیدیم با توجه به فرصت‌سوزی که صورت گرفته است، تغییراتی جهت شوک به تیم داشته باشیم.

رحیمی افزود: البته ممکن است این شوک به صورت مثبت هم نباشد ولی در این برهه از زمان فکر می‌کنیم که این تغییرات به سود تیم است. آقای یزدی نیز برای تیم بسیار زحمت کشیده‌اند و در تجربه کاری با یکدیگر واقعا رابطه خوبی با هم داشتیم و خواهیم داشت. یزدی در شرایط بد مالی و اقتصادی تیم، نتایج بدی نگرفت ولی فرصت‌ها از دست رفت و در ادامه کار سختی هم در پیش داریم، ضمن این‌که تیم‌های پایین جدول بر اساس شوک‌های مختلفی که به آن‌ها وارد شده است، در حال نزدیک شدن به سطح بالا هستند، در حالی‌که ما نزولی عمل کرده‌ایم و این موضوع کاملا به ضرر ما خواهد بود.

وی بیان کرد: به هر حال با این شرایط روند کاری و موفقیت تیم به مشکل برمی‌خورد و به همین دلیل تصمیم هیات‌مدیره بر این شد که تغییراتی انجام شود. ان‌شاءالله که این تغییرات مثبت باشد. در خصوص بازیکنان با تجربه تیم هم باید بگویم که آن‌ها از نظر ما بد کار نکرده‌اند. به طور مثال آقای مبعلی از نظر من امسال شاید یکی از بهترین دوره‌های فوتبالی‌اش بوده و عملکرد خوبی هم داشته است که باید ابزار کار هم در کنار او باشد. مبعلی یک وزنه برای تیم است و می‌تواند کاملا به جوانان ما کمک کند. بازیکنان جوان‌مان هم خوب بوده‌اند و من فکر می‌کنم سطح فنی بازیکنان ما نسبت به تیم‌های پایین جدول و هم‌رده مان، هم‌اندازه یا شاید بهتر هم باشد و به همین دلیل تیم برای نتیجه‌گیری به شوک خاصی نیاز دارد.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: در نیم‌فصل دوم نیز باید کمبود بازیکنان جبران شود و ان‌شاءالله بتوانیم این کار را با جذب بازیکنان انجام دهیم. من به آینده استقلال خوزستان امیدوار هستم و با توجه به این‌که اسپانسری در آینده خواهیم داشت و بحث ایرانسل نیز است، اگر از نظر مالی تقویت شویم، می‌توانیم سطح فنی و اقتصادی تیم را هم به سطح خوبی برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که باشگاه استقلال خوزستان یک روز دیگر برای پرداخت مطالبات ساکونی، بازیکن دو فصل پیش خود فرصت دارد و در غیر این‌صورت با کسب شش امتیاز مواجه خواهد شد، آیا مشکل حل می‌شود؟ عنوان کرد: هزینه آقای ساکونی را تامین کرده‌ایم و تنها باید راه‌های پرداخت پول را با مدیر برنامه‌هایش بررسی شود. قرار شد امروز سرپرست باشگاه این رایزنی‌ها را انجام دهد و مبلغی که باید در قسط‌های اول به ساکونی پرداخت شود، به حساب او واریز شود. ا‌ن‌شاءالله این مشکل امروز با تلاش اعضای هیات مدیره از جمله آقای کسری غفوری، مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران و اسد‌مسجدی، سرپرست باشگاه حل خواهد شد که جا دارد از همکاری خوب آقای غفوری تشکر کنم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار