نشست روند توسعه زیرساختها، نیازها و مشکلات حوزه ICT غرب استان با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان و نماینده مردم بندرگز، بندرترکمن و کردکوی برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ 15 November 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، نشست بررسی روند توسعه زیرساختها، نیازها و مشکلات حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات شهرستان های بندرگز، بندرترکمن و کردکوی برگزار شد.
در این جلسه محمد احمدی ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در یکسال اخیرگفت: واحدهای تابعه حوزه ICT با عزم جدی به دنبال رفع کلیه مشکلات استان هستند، و تلاش این مجموعه خدمت رسانی به مردم استان است.
وی در ادامه ضمن اعلام پوشش صد در صدی ارتباط در سطح استان گفت: در هر نقطه ای که در سرشماری اخیر کد آماری تعریف شده یک پوشش ارتباطی تلفن ثابت، تلفن همراه، wll وجود دارد که باعث ایجاد پوشش صد در صدی در استان شده است و از این حیث استان گلستان جزء سه استان برتر کشور قرار گرفته است.
وی در ادامه گزارشی از حوزه های مختلف از جمله اینترنت پرسرعت، آنتن دهی تلفن همراه، خدمات پست و پست بانک، دفاتر خدماتی پیشخوان دولت و ICT روستایی مطرح نمود.
در انتها رامین نورقلی پور نماینده مردم کردکوی، ترکمن و بندرگز ضمن تقدیر از اقدامات مدیران ICT در استان این گام را نقطه امیدی جهت حل مشکلات مرتبط با بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان عنوان کرد.

نشست مشترک مدیرکل ICT گلستان با نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار