بدنبال بارشهای چند ساعت گذشته در شهرستان مهرات و طغیان رودخانه ها ،تعداد 12 نفر از کشاورزان روستای چنگوله در سیلاب محصور که با تلاش وکمک نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان نجات یافتند .
کد خبر: ۶۸۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 16 November 2018

وقوع بارش های سیل آسا در استان ،خصوصا در کانون بارندگی ها ،باعث سیلابی شدن ومسیل ها شد .حجم بارش ها در شهرستان مهران باعث طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در برخی مناطق این شهرستان شد .

به گزارش تابناک ایلام ،بدنبال بارشهای چند ساعت گذشته در شهرستان مهرات و طغیان رودخانه ها ،تعداد 12 نفر از کشاورزان روستای چنگوله در سیلاب محصور که با تلاش وکمک نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان نجات یافتند .

سجاد نظریان زاد رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مهران در این خصوص اظهار کرد: در پی بارش های ساعات گذشته در شهرستان مهران وطغیان رودخانه ها ومسیل ها وطی تماس با EOCجمعیت هلال احمر گرفتار شدن تعداد 12کشاورز ساکن چنگوله در بین سیلاب  گزارش شد.

نظریان زاد گفت : به محض تماس با این مرکز ،بلافاصله 5تیم عملیاتی به محل عازم شدند.

وی افزود: پس از 6ساعت کار تیمی وتلاش و با همراهی مردم محلی،افراد گرفتار شده در سیلاب نجات داده شدند ،خوشبختانه در این رخداد به هیچکدام از کشاورزان محصور شده در سیل آسیبی وارد نشد.

شایان ذکر است اعضای شورای اسلامی و تعدادی از مردم چنگوله با ارسال پیامی مراتب قدردانی خود را  از تلاش های دلسوزانه جمعیت هلال احمر شهرستان ،بخشداری ،نیروی انتظامی به خاطر نجات این کشاورزان و سایت تابناک ایلام به پاس اطلاع رسانی این حادثه اعلام نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار