امرایی خطاب به دولت گفت : آقای واجب الاعدام و مفسد اقتصادی و بانکی را چرا معاون پولی بانک مرکزی کردید؟ این آقا جنایتکار اقتصادی است. اگر مسئولیت داشتم این آقا را ۱۰۰قطعه می کردم.طلای بانک مرکزی را به سکه تبدیل کردن و به خودشان فروختند.خریدار خودشان بودند و فروشنده نیز خودشان. ملت اینان را قبول ندارند.
کد خبر: ۶۸۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲ 16 November 2018

تابناک ایلام ::امام جمعه سرابله در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر سخنان تند وصریحی را بیان داشتند که در طول سالهای اخیر کم سابقه بوده است .وی با گریزی به فسادهای اقتصادی در کشور ،عملکرد دستگاه قضایی را به چالش کشیده و از رییس دستگاه قضایی برخورد جدی با متخلفان ونزدیکان آنان را خواستار شدند.

حجت الاسلام امرایی با اشاره به اعدام مفسدین اقتصادی گفت: این  چوبه های دار باید برای سران هم باشد، سران ۳ قوه و منظورم  این است سران ۳ قوه با هم بنشینید و خائنین خودتان را  چه دردولت، چه در مجلس و چه در قوه قضائیه به چوبه دار بسپارید.

وی در خطبه‌های نماز جمعه شهر سرابله گفت: از طرف  مردم شهرستان چرداول  صمیمانه از قوه قضائیه بخاطر برخورد و اعدام دو مفسد اقتصادی تشکر میکنم . حرکت انقلابی کردند که اعدام ها را شروع کردید.بخشی از کاهش قیمت ها در چندروز گذشته بخاطر همین اعدام ها و برخوردها بوده است. مردم در فضای مجازی هم تشکر کردند ولی چیزهای دیگری هم گفتند.

وی ادامه داد : مردم گفتند،آقای لاریجانی درود بر شما ولی این ها کوچولوهای  فساد اقتصادی بودند و بزرگترها را هم اعدام کنید.

امام جمعه سرابله افزود: عزیزان کلان ترهای  فساد داریم که به دولت های گوناگون  وصل هستند به دولت ها_ مجلس و قوه قضائیه  وصل هستند.بعضی از قضات واجب الاعدامند.بعضی از  نماینده ها واجب الاعدامند.از هرسه قوه و دولتی واجب الاعدامی داریم. وابستگان  واجب الاعدام  داریم.

امرایی بیان داشت : اینان باعث فقر و فلاکت ملت شده اند ان شاءالله برادران و خواهران سران اصلی فساد را هم اعدام کنید  واین قشونی که مثل  زالو خون ملت رامکیدند بیائید و اسامی آنها را به ملت اعلام کنید. بعضی از مفسدان گاها قوه قضائیه را تهدید می کنند و حتی نظام را به سقوط تهدید میکنند .ملت پشتیبان نظام و قوه قضائیه  هستند.

امام جمعه سرابله تاکید کرد: ملت از اعدام ها خوشحال هستند و به وجد آمده اند حال بزرگترها را هم محاکمه و اعدام کنید. جنایتکاران سقوط پول ملی، بانک مرکزی را اعدام کنید و نامشان را به مردم بگوئید تا ملت دوباره به شما آفرین بگویند.پول ملی ایران در زمان صدام ۱۶ برابر پول عراق ارزش داشت ولی الان پول عراق ۱۴ برابر پول ایران ارزش دارد.

امرایی با مقایسه وضعیت اقتصادی  عراق با کشورمان تصریح کرد:  در حالیکه  بوی گند فاضلاب بغداد  به مشام می رسد پول آنها  ۱۴ برابر  پول ما ارزش دارد. قیمت یک پفک داخل عراق ۲۵ هزار و یک ساندویچ ۴۰ هزارتومان است و این موضوع  زیر سر بانک مرکزی بود زیر سر آقایان پولی بود.من خواهش میکنم  این جنایتکاران  اقتصادی را محاکمه و اعدام کنید واقعا حیثیت نظام داره میره و آن را لگد مال کردید، کشور را له  کردید، مردم را خوار و ذلیل کردید،و چقدر ذلیل شدید و مردم را ذلیل کردید.

وی خطاب به دولت گفت : آقای  واجب الاعدام  و مفسد اقتصادی و بانکی را چرا معاون پولی بانک مرکزی کردید؟ این آقا جنایتکار اقتصادی است. اگر مسئولیت داشتم این آقا را ۱۰۰قطعه می کردم.طلای بانک مرکزی را به سکه تبدیل کردن و به خودشان فروختند.خریدار خودشان بودند و فروشنده نیز خودشان. ملت اینان را قبول ندارند.
 
امرایی ادامه داد: واقعا خجالت بکشید و حیا کنید.این  معاملاتی که کردید  حرام است،  سکه ها و طلاها را به خزانه  بیت المال برگردانید  آی بی انصاف ها دیگر حیا کنید.حضور باشکوه مردم در مصلی های نماز جمعه،  ۱۳آبان و ۲۲بهمن نشانگر همه چیز است. دزدی و چپاول بس است.

امام جمعه سرابله با سوال از سرنوشت حقوق های نجومی  گفت : راستی حقوق های نجومی چی شد؟دستور و تاکید اکید رهبری معظم انقلاب اسلامی بر برخورد با حقوق های نجومی چی شد؟آیا حقوق های نجومی را برگرداندید؟

  وی برخورد جدی با مفسدین اقتصادی را خواستار شد وخاطر نشان کرد :آقای قوه قضائیه ملت خشنود هستند بشرطی که سران و گردن کلفت های فساد اقتصادی را ببرید بالای دار.  سر سران  واقعی را بالای دار ببرید و مطمئن باشید مردم حامی و پشتیبان  شما هستند.

امرایی گفت :  در برخورد با مفسدین تبعیض نکنید. واقعا خجالت آور است که یک جوانک  روزانه ۱۰۰هزار سکه بخرد و بفروشد ولی مردم محروم  کارت یارانه خود را ضمانت خرید نان در نانوایی‌ها  بگذارند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
درود بر شرفت
مرتضی عباسی
|
France
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
در مدیریت منابع انسانی ؛ داریم که کارکنان ضعیف و آفت سازمان ؛ بلای جای جان مدیران هستند. لذا میطلبد بجای نامبردن از قضات و .... اول نظارت ها از کارکنان مادون اجرای احکام شروع گردد سپس مافوق که قضات هستند. باتشکر و تجدیداحترام
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
آفرین بر شما امام جمعه خوب شرح خوبی از واقعیات اجتماع ما کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
شما اول ان قاضی که درتهران نشسته وجلوی اجرای حکم قاضی که در شهرستان به عدالت حکم داده گرفته .....او را اعدام کنید که نمی گذارد عدالت اجرا شود ......بانک فرشتگان کرمان .که قاضی کرمان به نفع سرمایه گذران ان . با عدالت حکم کرده و زمین انرا به مزاید ه گذاشته .فروخته شده ت پول مردم را برگردانند ...الان یک سال است جلوی اجرای حکم ان را اقای اژه ای دادستان گرفته ....می شود بپرسید چرا .......................................................
العبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
احسنت. درود بر این بزرگوار. حرف دل مردم بر زبان ایشان جاری شده پس جدی بگیرید و برخورد کنید که این یک مطالبه عمومی شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار