رئیس فدراسیون تکواندو گفت: خوشبختانه تکواندو اصفهان ساختاری درهم تنیده و یک‌دل دارد و زیاد نگران جابه‌جایی مدیریتی در هیئت تکواندو استان اصفهان نیستم.
کد خبر: ۶۸۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 17 November 2018

به گزارش تابناک : سیدمحمد پولادگر درباره چالش‌های مالی فدراسیون تکواندو و مشکلات ورزش کشور در وضعیت اقتصادی کنونی اظهار داشت: وضعیت مالی فدراسیون خوب نیست و تا اندازه‌ای که توان داشته باشیم این شرایط را مدیریت می‌کنیم.

وی افزود: برخی مسابقات تکواندو قابل حذف نیست، چون اگر ملی‌پوشان در آنها حضور پیدا نکنند نتایج مسابقات قبلی هم که در آن شرکت کرده‌اند از بین می‌رود. مسابقات کسب سهمیه المپیک مانند حلقه‌های زنجیر به هم متصل است و اگر یک حلقه حذف شود، نتیجه لازم کسب نمی‌شود. از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک انتظار داریم در این شرایط سخت به فدراسیون تکواندو کمک کنند و اگر در این بخش‌ها نیز مدیریت کنترل هزینه صورت گیرد، فکر می‌کنم با وجود تمام تنگناهای مالی حداقل تا پایان امسال مشکلی نداشته باشیم.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به سوالی درباره عدم ثبات مدیریتی در هیئت تکواندو استان اصفهان و استعفا و جدایی 2 رئیس قبلی این هیئت در سال‌های اخیر گفت: استان اصفهان یکی از قطب‌های تکواندو ایران است و تنوع و حجم کاری هیئت تکواندو این استان زیاد است. فرهاد رستم شیرازی رئیس پیشین این هیئت کار خود را با انگیزه بالایی آغاز کرد، اما به دلیل شرایط شغلی خود در کانون وکلای اصفهان از هیئت تکواندو استان جدا شد.

پولادگر ادامه داد: خوشبختانه تکواندو اصفهان ساختاری درهم تنیده و یک‌دل دارد و زیاد نگران جابه‌جایی مدیریتی در هیئت تکواندو استان اصفهان نیستم و امیدوارم با هرچه زودتر برگزار شدن انتخابات این هیئت این مشکل هم رفع شود؛ هرچند آقای کفعمی (سرپرست هیئت تکواندو اصفهان) نیز از مدیران باسابقه و باتجربه ورزش کشور و وجود او در این هیئت ارزشمند است. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که هیئت تکواندو استان اصفهان به ثبات مدنظر فدراسیون برسد.

وی درباره دستورالعمل انتقال رشته پاراتکواندو از فدراسیون جانبازان و معلولین به فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در این خصوص تفاهم‌نامه‌ای امضا و مقرر شد برخی رشته‌های ورزشی به زیر مجموعه فدراسیون‌های خود منتقل شوند. البته فدراسیون تکواندو از 10 سال پیش تا کنون در پاراتکواندو سرمایه‌گذاری کرده و این رشته 3 سال پیش در المپیک تابستانی به رسمیت شناخته شد و از همان زمان، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین به سراغ ما آمدند، در صورتی که ما از گذشته از پاراتکواندو حمایت می‌کردیم.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: انتقال این رشته تصمیم خوبی بود. انتخابات کمیته ملی پارالمپیک که مجموعه‌ای پویا و با انگیزه است نیز نزدیک است.  امیدوارم پاراتکواندو بتواند در المپیک پیش رو مانند سایر رشته‌ها برای ورزش کشور افتخارآفرینی کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار