نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به فرا رسیدن 29 آبان سالروز تاسیس بسیج گفت: این نیروی مردمی توانسته در همه زمان ها نقشه شوم دشمنان را ناکام بگذارد.
کد خبر: ۶۸۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 17 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: آغاز هفته بسیج گرامی را می داریم و به همه بسیجیان که عنوان رسمی بسیج دارند و چه کسانی که با این فرهنگ زندگی می کنند، تبریک می گوییم.
وی ادامه داد: زمانی که امام (ره ) دستور تشکیل بسیج را صادر فرمودند این نهاد مردمی را مختص زمان خاص ندیدند زیرا بسیج را برای آِینده اسلام و تمدن اسلامی در نظر داشتند.
خطیب جمعه کرج گفت: امروز بسیج ، شجره طبیه ، درخت تناور، حدیث عشق، مکتب شاهدان مدرسه عشق ، میقات پابرهنگان و لشکرمخلص خدا ، حضرت امام(ره ) و رهبری است.
وی اظهار داشت: این نهاد انقلابی جایگاه بالایی دارد و در تمام صحنه های امدادی، اجتماعی و هر زمان که نیاز به حضور بوده به خوبی ایفای نقش کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: صیانت از انقلابی بودن و انقلابی ماندن و عمل کردن به ارزش های دینی از برنامه ها و اهداف بسیج است زیرا بسیج قدرتی است که سال هاست نقشه های شوم شیطان بزرگ را شکست داده است.
وی افزود: تفکر محکم بسیجی باعث شد تا روش های دشمنان در مقابله با ایران اسلامی و انقلاب تغییر کنند و به
روش هایی مانند مذاکره، یارگیری و نفوذ روی آوردند.
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: آنجا که بسیج اجازه ورود داشت، سلول های بنیادی، قدرت موشکی و بسیاری از عرصه ها رشد کرد اما در محیط زیست، خودرو سازی و غیره هنوز درجا می زنیم.
وی تاکید کرد که آنچه که امروز برای کشور مهلک است عافیت طلبی است و باید نقش بسیج احیا شود زیرا تا تفکر بسیجی در این کشور زنده است نظام و انقلاب زنده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار