رییس پلیس راه استان ایلام در گفتگو با تابناک :
سرهنگ رضا همتی زاده گفت : پلیس راه استان آمادگی کامل دارد که از امروز طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی را اجرا نماید ،با توجه به آغاز فصل سرما وبارش ها وتاثیر وضعیت آج لاستیک و برف پاک کن خودروها در بروز سوانح ،این مقوله در کنترل ونظارت گشت ها و ایستگاههای پلیس راه استان مورد توجه خواهد بود .
کد خبر: ۶۸۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 17 November 2018

طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز (26آبانماه) همزمان با سراسر کشور دراستان ایلام نیز آغاز خواهد شد .هر چند بدلیل وضعیت آلودگی در شهرهای بزرگ نظیر تهران نسبت به سایر شهرهای کشور ،حساسیت ها در اجرای این طرح بالا خواهد بود ،اما با توجه با آغاز فصل سرما و بمنظور کاهش حوادث ناشی از آن ،رفع نواقص فنی خودروها بعنوان یک ضرورت باید در دستور کار رانندگان وسایل نقلیه موتوری قرار گیرد . از اینرو طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز در استان ایلام نیز اجرا خواهد شد.

به گزارش تابناک ایلام،رییس پلیس راه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اجرای طرح معاینه فنی خودروها دراستان  اظهار کرد: طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در کل کشور به مرحله اجرا در خواهد آمد و استان ایلام نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

سرهنگ رضا همتی زاده با اشاره به تاثیر نقص فنی خودروها در بروز سواح وتصادفات ولزوم رفع نواقص فنی گفت : در شهرهای بزرگ نظیر تهران ،حساسیت برروی نقص های فنی منجر به آلودگی زیست محیطی بیشتر است . اما در سایر استانها نواقص فنی موجود در سیستم روشنایی ،چرخ وبرف پاک کن خودروها بیشتر مورد توجه پلیس قرار خواهد گرفت .

همتی زاده افزود : پلیس راه استان آمادگی کامل دارد که از امروز طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی را اجرا نماید  ،با توجه به آغاز فصل سرما وبارش ها وتاثیر وضعیت آج لاستیک و برف پاک کن خودروها در بروز سوانح ،این مقوله در کنترل ونظارت گشت ها و ایستگاههای پلیس راه استان مورد توجه خواهد بود .

وی ادامه داد: توصیه می شود رانندگان عزیزی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی استان را دارند حتما معاینه فنی خودرو را به همراه داشته باشند ،زیرا خودروهای فاقد معاینه فنی توسط گشتهای پلیس راه  بر اساس قانون مشمول جریمه خواهند بود .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید مجتبی بهشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
اگر قرار بود از فردا جریمه کنند، چرا خودروی مرا پارسال در اتوبان امام علی بخاطر عدم معابنه فنی جریمه کردند؟
این پولها گجا میرود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار