سرپرست انجمن سینمای جوانان ایلام از اکران آثار جشنواره بین المللی فیلم کوتاه در سینما فرهنگ شهر ایلام از امروز خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 26 November 2018

 

محمد حاجیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور 44 فیلم کوتاه برگزیده سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه در این مکان اکران می شود.

وی با ذکر اینکه فیلم های جشنواره امسال به صورت رایگان در سینما فرهنگ ایلام اکران می شوند از تمامی فیلمسازان و علاقمندان به فیلم های سینمایی کوتاه و تجربی دعوت کرد تا به تماشای این آثار بنشینند.

حاجیان مدت زمان اکران این فیلم ها را از پنجم تا هشتم آذر ماه عنوان کرد و گفت: سانس هایی درنظر گرفته برای اکران این فیلم ها از ساعت ١٠ الی ١٢ صبح و ١٥ الی ١٧ عصر خواهد بود.

سرپرست انجمن سینمای جوانان ایلام یادآور شد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز سینمای کوتاه ایجاد پاتوق‌ها و رویدادهایی برای نمایش فیلم‌ها در طول سال و مستقل از جشنواره‌ها بوده که خوشبختانه این امکان در ایلام میسر شده است.

جاجیان با اشاره به فعالیت سینما فرهنگ ایلام و اکران های مختلف فیلم در آن افزود: اگرچه فضای سینما فرهنگ این امکان را فراهم می‌کند اما همچنان سینمای کوتاه ما به یک پاتوق تخصصی نیاز دارد که بتواند با یک برنامه‌ریزی درست و نمایش فیلم‌های جذاب، توجه سینمادوستان را به خود جلب کند.

سینما فرهنگ ایلام با ظرفیت 208 نفر از سال 92 و پس از تخریب سینما قدس ایلام فعالیت خود را آغاز کرده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار