دبیر اجرایی دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه:
دبیر اجرایی دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه از تمدید زمان ارسال اثر به این سوگواره تا 30 آذر خبر داد .
کد خبر: ۶۸۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 27 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا رستمی، ضمن قدردانی از استقبال گسترده اصحاب رسانه‌ی استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام از دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه اظهار کرد: با درخواست اصحاب رسانه‌ی سه استان، و بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری سوگواره مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی تا 30 اذر تمدید شد .

وی با بیان اینکه استقبال از دومین سوگواره تاکنون، نسبت به سوگواره اول بیشتر بوده است، گفت: استقبال قابل قبول اصحاب رسانه‌ نویدبخش برگزاری موفق این سوگواره است .

دبیر اجرایی دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه از علاقمندان خواست آثار خود را به آدرس الکترونیکی sougvare.arbaein@gmail.com بر اساس ضوابط سوگواره که در فراخوان آمده است ارسال کنند .

رستمی با بیان اینکه آثار ارسالی باید در بازه زمانی ابتدای مهرماه ۱۳۹۶ تا پایان آبان ماه ۱۳۹۷ در مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان منتشر شده باشند، پیش‌بینی کرد اختتامیه‌ی سوگواره در ایام فاطمیه در دی‌ماه برگزار شود .

محورهای سوگواره شامل «اربعین و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران» ، «اربعین و انسجام اسلامی» ، «اربعین، امنیت و توسعه پایدار منطقه» ، «اربعین در مسیر تاریخ» ، «اربعین، عزت طلبی و آزادیخواهی» ، «اربعین، ایثار و شهادت» ، «اربعین، امر به معروف و نهی از منکر» ، «اربعین و نماز» و «اربعین و گردشگری مذهبی» است .

زمینه‌های رقابت سوگواره در بخش‌های گزارش، مصاحبه و گفت‌وگو، مقاله، سرمقاله، یادداشت، عکس و طرح، خبر و تیتر است./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار