رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: گسترش خدمات درمانی، بهداشتی و برخورداری مناسب از تجهیزات بیمارستانی از دستاوردهای برجسته انقلاب و نظام اسلامی در کشور و ایلام است.
کد خبر: ۶۸۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 28 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر کریم همتی اظهار داشت: در سال های قبل بسیاری از شهروندان به دلیل نبود امکانات درمانی و تجهیزات بیمارستانی و همچنین عدم پزشک های ماهر و فوق تخصص مجبور بودند برای درمان به تهران یا سایر شهرهای بزرگ سفر کنند که این سفرها با تکمیل تجهیزات و بکارگیری نیروهای فوق تخصص به میزان زیادی کاهش یافته است.

وی توجه به خدمات درمانی در سطوح مختلف جامعه به ویژه اقشار کم درآمد توسط نظام را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب در راستای حفظ کرامت افراد برشمرد.

وی ادامه داد: اکنون 9 بیمارستان در استان ایلام و ده ها مراکز درمانی و دندانپزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف استان راه اندازی شده که افراد را در مناطق شهری و روستایی تحت پوشش قرار داده است.

دکتر همتی گفت: 750 تخت بیمارستانی، 410 پزشک متخصص، داروساز و سایر رشته های تخصصی از فرزندان بومی استان ایلام را از برکات 40 ساله انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:اکنون 204 خانه بهداشت در ایلام وجود دارد که بیانگر توجه به نقاط محروم و روستاها است.

وی خدمات ارائه شده تیم مرهم در ایلام را نیز برنامه جهادی و نشات گرفته از تفکر بسیجی ذکر کرد و افزود: جامعه پزشکی کشور همگام با انقلاب اسلامی تفکر بسیجی و مدیریت جهادی را برای کمک و مساعدت به مردم در سرلوحه خود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه و تجهیز مراکز بیمارستانی سطح سلامت مردم ارتقا یابد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار