معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام افزود: نیروی انتظامی، امنیت و آرامش مردم را خط قرمز ماموریت های خود می داند و با کسانی که بخواهند این آرامش را به مخاطره بیاندازند برابر قانون برخورد جدی و بدون اغماض خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 28 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس در تمامی ساعات شبانه روز برای تامین امنیت و آرامش مردم تلاش می کند گفت: سامانه های 110 و 197 پلیس، جوابگوی 24 ساعته ارتباطات مردمی و نیازهای پلیسی شهروندان است .

سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار کرد: وقتی پلیس در انجام مأموریت ‌هایش موفق است که جامعه را با خود همراه داشته باشد و همه اقشار و گروه ‌های اجتماعی نیز در مقابل پلیس، احساس مسئولیت کنند .

وی افزود: فعالیت ‌های انتظامی، به عنوان اصلی ‌ترین و کلیدی ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است که در درجه نخست، معطوف به تامین نظم و انضباط در صحنه ‌های اجتماعی است و نیروی انتظامی به اذعان همگان به خوبی از عهده این وظیفه برآمده و امنیت و احساس آن را در جامعه حکمفرما کرده است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: اساساً برای کاهش هزینه های انتظامی، پلیس نیاز به مشارکت مردم دارد و نیروی انتظامی تلاش می کند با مردم به عنوان اصلی ترین مولفه های سرمایه اجتماعی ارتباط برقرار کرده و به سبب این ارتباط، اعتمادسازی کند و به جهت پالایش درون سازمانی و افزایش اعتماد مردم به پلیس به این مهم توجه ویژه ای دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی، امنیت و آرامش مردم را خط قرمز ماموریت های خود می داند و با کسانی که بخواهند این آرامش را به مخاطره بیاندازند برابر قانون برخورد جدی و بدون اغماض خواهد داشت.

یاسمی تصریح کرد:خوشبختانه امروزه تماس با شماره رایگان سه رقمی110 در بین مردم شناخته شده است و به تمامی درخواست های مردمی و نیازهای پلیسی آنان جواب داده و در بعضی از مواقع نیز تماس های غیرمرتبط با ماموریت های پلیس را بی جواب نگذاشته و به نهادهای مربوطه ارجاع داده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای احترام به حقوق عامه مردم، از سالها پیش نیز جهت انجام بهتر ماموریت ها و استفاده از نظرات وانتقادات سازنده، سامانه رایگان دیگری تحت عنوان 197 را معرفی کرده است و در سراسر کشور به صورت 24 ساعته آماده دریافت نظرات و دیدگاههای شهروندان عزیز در قالب انتقاد، پیشنهاد، شکایت و حتی تقدیر از عملکرد کارکنان و واحدهای نیروی انتظامی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در پایان گفت: شماره تماس 110 برای نیازهای فوری پلیسی و 197 برای انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر کارکنان و کانال فضای مجازی پلیس ایلام به نشانی http://sapp.ir/police_ilam در بستر نرم افزار ایرانی سروش و در قالب شهروند خبرنگار به صورت شبانه روز فعال است و مردم عزیز می توانند با ارتباط با این سامانه ها، نیازهای پلیسی خود را دریافت کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار