فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد:
تابناک مرکزی: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از ایجاد بیش از ۸۰۰۰ شغل پایدار و اختصاص بیش از ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالی در استان مرکزی توسط بسیج و سپاه خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 29 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست صمیمانه با فرماندهان بسیج ادارات کل استان ضمن تأکید بر تفکر، اقدام و عملکرد بسیجی گفت: دایره بسیج هیچ‌گاه محدود نیست و هرکس برای این کشور و مردم و مبانی و ارزش‌های الهی قدم برمی‌دارد در این دایره قرار می‌گیرد و بسیجی است.

کریمی با تکیه‌بر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، امیر المومنین علی (ع) را به‌عنوان بسیجی تمام‌عیار و معیاری برای بسیجیان معرفی کرد و افزود: در هر پیشرفتی در دوران جمهوری اسلامی تفکر بسیجی تأثیر داشته که می‌توان موفقیت‌های در منطقه را نیز حاصل انتقال این تفکر به سایر نقاط برشمرد.

وی اعتقاد و التزام عملی به مبانی دینی و همچنین توجه به قانون را از شاخصه‌های بسیجی برشمرد و تصریح کرد: همه‌چیز برمدار قانون اتفاق می‌افتد و به عبارتی قانون معیار اصلی فعالیت‌ها است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی توجه به سیره و خط حضرت امام (ره) و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه را از دیگر شاخصه‌های بسیجی دانست و ادامه داد: رابطه بسیجی با رهبری و انقلاب یک رابطه هویتی است.

وی با اشاره به اینکه همه باید از شرایط اقتصادی امروز کشور درک صحیحی داشته باشند اظهار کرد: شعار ما همچون رهبری کمک با تمام توان به دولت‌هاست و امروز هم در کنار دولت می‌توانیم از مشکلات موجود رهایی پیدا کنیم.

کریمی ضمن اشاره به مؤلفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران تشریح کرد: امروز بسیجی باید با توجه به شاخصه‌های بیان‌شده و تکیه‌بر استعدادهای موجود در کشور به شکلی همه‌جانبه کشور را دررسیدن به اهداف کمک کند و در کنار این هم به دفاع از ارزش‌ها بپردازد.

وی ضمن تأکید بر اینکه سپاه و بسیج متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست بلکه متعلق به جریان انقلاب است عنوان کرد: تلاش کرده‌ایم آنچه در اختیار بسیج هست را در هر زمینه‌ای به کار بگیریم و معتقدیم که هر چه در مجموعه موجود است باید در راستای خدمت به مردم و انقلاب به کار گرفته شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ورود سپاه و بسیج به عرصه‌های مختلف را مبتنی بر رسالت تعیین‌شده در قانون دانست و تصریح کرد: همه اقدامات انجام‌شده توسط سپاه پاسداران و بسیج با مدیران دولتی هماهنگ و همراه است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ایجاد بیش از ۸۰۰۰ شغل پایدار، اختصاص بیش از ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالی، آموزش ۳۰ هزار نفر در ۱۴ عرصه و حضور بیش از ۶۰ هزار نفر در طرح‌های فرهنگی را از فعالیت‌های سپاه و بسیج برشمرد و اظهار کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی بیش از ۲۴۰ پروژه را در دستور کارداریم که ۵۴ پروژه تحویل‌شده است و همچنین در بحث قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ۵۰ روستای ۳ دهستان در حال فعالیت هستیم.

کریمی، اضافه کردن ۶۰ هزار متر زیرساخت ورزشی به زیرساخت‌های ورزشی استان، برقراری ۵ بیمارستان صحرایی و به‌طور متوسط پوشش عمومی ۲۵۰ هزار نفر و تخصصی ۳ هزار نفر در هر یک از این‌ها، کمک به آموزش‌وپرورش ، تشکیل ۱۴ گروه تخصصی پزشکی و فعالیت در ۱۴ روستا با کمک ارتش را از دیگر فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: در زلزله کرمانشاه برای اسکان اولیه ، استان مرکزی رتبه اول را کسب کرد و همچنین از ۱۸۰۰ واحد اختصاص‌یافته به بهزیستی برای ساخت ، ۲۷ واحد توسط سپاه استان ساخته شد.

وی فعالیت در حوزه گیاهان دارویی و پیشرفت در این حوزه را زیرمجموعه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطرنشان کرد: امید است که برای پیشبرد اهداف کشور مسئولین دستگاه‌ها سپاه را در کنار خود و به‌عنوان یک یار ببینند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار