رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام گفت: خانواده‌های شهدا سنگر داران و پاسداران انقلاب اسلامی هستند؛ چراکه منزل هر شهید یک سنگر انقلاب تلقی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 01 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ صمد سلطان‌زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام در دیدار از خانواده شهدا و ایثارگر شهرستان ایلام اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری "خانواده شهدا چشم‌وچراغ این مملکت هستند" و شأن و منزلت خانواده شهدا بسیار بالاست و در همه‌جا و هر زمان باید این شأن و منزلت حفظ شود.

سلطان‌زاده بابیان اینکه خانواده‌های شهدا سنگر داران و میراث داران این عزیزان هستند، افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، انتقال راه شهدا به نسل جوان و امروزی امری ضروری است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ثمره جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران بوده که لازم و ضروری است از آن مراقبت و حفاظت شود.

سلطان زاده افزود: خدمت‌رسانی نخستین اقدامی است که ما مسئولان باید بدان توجه داشته باشیم؛ چراکه برای دست‌یابی به این انقلاب زحمات زیادی کشیده شده است ودراین راه خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جایگاه ویژه‌ای فداکاری‌های زیادی انجام داده‌اند.

رئیس بنیاد ایلام خاطرنشان کرد: در سال‌های مقاومت ملت ایران، فداکاری‌ها در دو بخش تقسیم می‌شد، بخشی که در جبهه‌ها حضور داشتند و دلاورانه مقابل دشمن می‌ایستادند و بخشی دیگر مردمی بودندکه در پشت جبهه قرار داشتند که مورد خشم و نفرت دشمن مورد هدف بمباران آنان قرار می‌گرفتند.

صمد سلطان‌زاده یادآور شد: اگر مقاومت‌های مردم در محافظت و حراست از انقلاب اسلامی نبود، رزمندگان در خطوط مقدم جبهه‌های دفاع مقدس کاری از پیش نمی‌بردند و امروز این خانواده‌های شهدا هستند که نماد مقاومت برای نسل سوم انقلاب محسوب می‌شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار