امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اهکار رهایی از نگرانی و کاهش آسیب های اجتماعی نظیر خودکشی در این استان پناه گرفتن به نماز است.
کد خبر: ۶۸۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 01 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در چهارمین اجلاس استانی نماز و همایش بزرگ استانی زکات به میزبانی دانشگاه ایلام اظهار داشت: مسائل معنوی در جامعه باید با بهره گیری از راهکارهای مناسب و تاثیر گذار ترویج داده شود.

وی به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: نگاه به این مقوله مهم الهی نباید بیرونی بلکه باید درونی باشد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مهمترین مساله در اجرای فریضه امر به معورف و نهی از منکر بعد درونی آن است که باید از خانواده ها آغاز و مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه نماز نیاز ضروری جامعه است، یادآور شد: راهکار رهایی از نگرانی و کاهش آسیب های اجتماعی نظیر خودکشی در این استان پناه گرفتن به نماز است.

وی گفت: ذکر خدا آرام بخش و انسان را از همه نگرانی ها دور می کند چرا که بهترین ذکر نماز است که برای بیاد خدا بودن اقامه می شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: چنانچه مساله نماز از خانواده ها، اساتید و مدیران نهادینه شود تاثیرگذاری بیشتری را خواهد داشت.
وی به مساله زکات نیز اشاره کرد و گفت: بعد فردی و اجتماعی زکات باید مورد توجه قرار گرفته و احیا این فریضه حقی است که بر گردن افراد مشمول پرداخت خواهد بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار