فرماندار بدره گفت: برنامه ریزی برای افزایش حضور پزشکان متخصص در شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۶۸۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 01 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری اظهار داشت: در آینده نزدیک شاهد حضور متخصصان رشته های داخلی، اطفال، زنان و رادیولوژی در شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان به خصوص بخش درمان، خواستار تامین پزشک متخصص رشته های مختلف و تجهیزات مورد نیاز آنها شد.

فرماندار بدره با اشاره به اینکه هم اکنون 2 متخصص در رشته های داخلی و قلب برخی از ایام هفته در این شهرستان مستقر می شوند، تصریح کرد: علوم پزشکی استان قول مساعد برای تامین یک دستگاه سونوگرافی و تجهیزات مورد نیاز مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت شهرستان داده است.

عسگری یادآور شد: این شهرستان هم اکنون دارای یک مرکز اورژانس شبانه روزی است و با توجه به تازه تاسیس بودن نیازمند توجه بیشتر مسئولان امر در بخش پزشکی و درمانی است.

عسگری عنوان کرد: 90 درصد جمعیت این شهرستان بدون پرداخت حق سرانه تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از خدمات این نهاد استفاده می کنند.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 شهرستان بدره دارای سه هزار و 382 خانوار با جمعیت 16 هزار و 478 نفر است که از این تعداد 6 هزار و 34 نفر در مناطق شهری و 10 هزار و 444 نفر در روستاها ساکن هستند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار