فوری؛
یک منبع موثق و مطلع که به نوعی در حوزه شهردار وشورای شهر ار تباط تنگاتنگی دارد ،امروز به تابناک ایلام گفت ؛قبل از اربعین استیضاح وجابجایی شهردار مهران در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت ،اما به دلیل قرار گرفتن در آستانه اربعین مورد موافقت فرماندار قرار نگرفت.
کد خبر: ۶۸۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 01 December 2018

تابناک ایلام::اواخر شهریور ماه سال اخیر بود که این رسانه با انتشار خبر "استیضاح خاموش ،اما مشروط شهردار مهران " به بررسی اختلاف شورای شهر مهران با شهردار این شهر پرداخت و در خبری از استیضاح خاموش حجت شاکیان خبرداد.

همانگونه که در آن مطلب به آن اشاره شد و در این جا هم قطعا بدان تاکید خواهد شد،طبیعی است که به اندازه بزرگی و اهمیتی که این شهر و نقش آن در توسعه فرهنگی واقتصادی استان دارد ،حساسیت ها هم به تمام شئون آن از سیاسی و اقتصادی گرفته تا فرهنگی واجتماعی وامنیتی بالا باشد . بی شک ضعف کارکردها در مهران ،حاشیه هایی که متن را از دور خارج کنند و بی برنامگی ها به همان اندازه که بر مردمان این شهر تاثیر گذاراست ،به همان اندازه وچه بسا بیشتر براستان وحتی کشور اثر دارد.

از اینرو حاشیه ها ،اتفاقات و خبرهای این شهرستان به همان اندازه از حساسیت برخوردارند که یک چشم برای جسم و روح انسان با خود به همراه دارد . لذا پرداختن به خبرها ی ولو جزیی این شهر،نه از باب بغض بلکه به خاطر درجه اهمیت وحساسیتی است که مهران برای عموم رسانه ها و به صورت خاص برای این رسانه دارد.

همانطور که در خبر مورد اشاره به آن پرداخته شد ،اعضای شورای اسلامی شهر مهران در شهریور ودر آستانه برگزاری کنگره اربعین مبادرت به استیضاح حجت شاکیان شهردار این شهر نمودند ،اما به دلیل ورود فرماندار شهرستان وبا توجیه در پیش بودن اربعین ،با این درخواست شورای شهر موافقت نشد و به بعد از اربعین موکول شد.

امروز دهم آذرماه است و هفته ها از اربعین می گذرد و آرامش نسبی نیز در وضعیت سیاسی استان حاکم شده است،همانگونه که انتظار می رفت اعضای شورای شهر مهران همچنان بر خواسته خود یعنی لزوم استیضاح شهردار مهران اصرار دارند .

یک منبع موثق و مطلع که به نوعی  در حوزه شهردار وشورای شهر ار تباط تنگاتنگی دارد ،امروز به تابناک ایلام گفت ؛قبل از اربعین استیضاح وجابجایی شهردار مهران در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت ،اما به دلیل قرار گرفتن در آستانه اربعین مورد موافقت فرماندار قرار نگرفت.

وی با تایید استیضاح حجت شاکیان بیان داشت :شورای شهرمهران  استیضاح شهردار را صورتجلسه کرده وکماکان بر خواسته خود اصرار دارند.این موضوع در جلسه فوق العاده شورا ،امشب تعیین تکلیف خواهد شد. در صورت اصرار شورا قطعا امشب حجت شاکیان از سمت خود برکنار و سرپرست شهرداری منصوب خواهد شد.

شایان ذکر است شورا با فرماندار بر سر گزینه انتخابی برای شهرداری مهران اختلاف نظر جدی دارند ،شورای شهر به دنبال انتخاب شیرمحمدی وفرماندار در صدد تحمیل موسوی از کارکنان شهرداری به شورای شهر است .باید منتظر ماند ودید که آیا شورای شهر از حق انتخاب و وظایف ذاتی خود دفاع ،یا تسلیم خواسته غیر قانونی فرماندار شهرستان می شود؟!

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
اگه کسی به خواسته هاشون تن نده استیضاح میشه طبق معمول البته که به خودمون بر میگیره با این رای دادن های قومیمون به شورا و در رده بالاتر نماینده ها و رییس جمهور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار