اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام مقام نخست کشوری رشد شاخص های ارزیابی را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۸۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 02 December 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حامد رجبی زاده رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام در گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی سراسر کشور  گفت: فرهنگیان پر تلاش استان با همه کاستی ها، جهادگونه در جای جای استان در حال خدمت هستند و دستگاه اطلاع رسانی در جهت نمایاندن ظرفیت های دیده نشده استان تمام توان خود را بکار خواهد بست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ابتکارات و اقدامات اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان اشاره نمود و افزود: در این مدت با همکاری تیم رسانه ای در تلاش بودیم که عدالت اطلاعاتی را رعایت کنیم و چتر خبری خود را در تمام سطوح گسترش دهیم تا فعالیتی از نظرها پنهان نماند و دلگرمی از جهت انعکاس خلاقیت و فعالیت ها در میان معلمان و دانش آموزان بیشتر شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام در پایان خطاب به تیم اطلاع رسانی کشور گفت: ایلام از جنگ لطمات فراوانی دیده است اما جنگ به ما یاد داد که می توانیم با امکانات حداقل کارهای بزرگی انجام دهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از اداره اطلاع رسانی استان ایلام به سبب کسب مقام نخست رشد شاخص های ارزیابی تقدیر بعمل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار