فرماندار آبدانان:
فرماندار آبدانان گفت: تاکنون 50 درصد اعتبار طرح های عمرانی این شهرستان تحقق یافته که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۸۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 02 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سیروس مرادحاصلی اظهار داشت: امسال مبلغ 140میلیارد ریال از محل اعتبار تملک دارایی های سر مایه ای استان به تعداد 44 طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان آبدانان اختصاص یافت که از این میزان تاکنون 50 در صد از آن تخصیص یافته است.

وی افزود: تفاهمنامه این طرح ها توسط دستگاه های اجرایی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه استان منعقد شده و کلیه پروژه های مورد نظر در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در دست احداث و اجراء است.

فرماندار آبدانان یادآور شد: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مردم، تاپایان سالجاری کلیه اعتبارهای تخصیصی به این شهرستان اختصاص و جذب خواهد شد.

مرادحاصلی تاکید کرد: با جذب این میزان اعتبار علاوه بر تکمیل و بهره برداری از طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، زمینه اشتغال 150نفر از افراد جویای کار در این شهرستان نیز فراهم می شود.

وی اضافه کرد: همچنین علاوه بر اعتبارهای استانی مبلغ 130 میلیارد ریال نیز از محل بودجه ملی سال 97 به این شهر ستان تزریق می شود.

شهرستان آبدانان با 55 هزار نفر جمعیت در 171کیلومتری جنوب غرب ایلام قراردارد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار