سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خلق حماسه 9 دی در سال 88 را مظهر ولایت مداری ملت بزرگ ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۶۸۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 02 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام علی چراغی پور  در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: این حماسه جاوید به عنوان حرکتی مهم و تاثیرگذار در مصونیت بخشی به نظام اسلامی ایران در اذهان ماندگار شد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی 88 و به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری با همدستی نوکران داخلی و نقشه ای از پیش تعیین شده و هدفمند برای تضعیف و تخریب آرمان های انقلاب دست به آشوب و فتنه گری زدند.

وی افزود: مخالفان همیشگی ملت ایران با تصور خام اینکه مردم ایمانشان ضعیف شده و از انقلاب و ولایت نا امید شده اند به بهانه های واهی سعی در ایجاد اغتشاش و دامن زدن به آن داشتند و کشور را به مدت حدود 8 ماه ملتهب کردند.

چراغی پور با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری ملت بعد از اهانت به عاشورای حسینی موجب حرکت عظیم و خلق حماسه 9 دی شد، اظهار کرد: جهانیان شاهد بودند که ملت بزرگ ایران که انقلاب اسلامی را میراث گرانقدر امام راحل و ثمره خون هزاران شهید آسمانی می دانند گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب با حرکتی هوشمندانه بساط فتنه گران را جمع کردند .

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره بر این باروند که انقلابی که با نثار خون جوانانشان بدست آمده دارای اهداف والایی بوده و این موضوع را در جریان خنثی کردن فتنه 88 بصیرت خود را به رخ جهانیان کشاندند .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بر این اساس می طلبد تا هر ساله و در گرامیداشت خلق حماسه 9 دی که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده با اجرای برنامه های پرمحتوا و به دور از هر گونه موازی کاری و اجرای برنامه های بی کیفیت و بدون محتوا در جهت پاسداشت این حماسه ماندگار و پر اهمیت تلاش کنیم .

در ادامه این نشست اعضا پیرامون برگزاری باشکوه آیین گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار