نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نقش نیروهای ناجا در بخش های مختلف خدمت رسانی و تامین امنیت زائران را در ایام اربعین ممتاز بود.
کد خبر: ۶۸۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 02 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار  در همایش تجلیل از فعالان اربعین استان ایلام اظهار داشت: اربعین بالاترین تاثیر را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن دارد و کسانی که حتی با خدا ارتباط ندارند، به عشق امام حسین (ع) قدم در مسیر اربعین و زیارت قبر اباعبدالله گام برمی دارند.

وی از کنگره بزرگ اربعین به عنوان تحولی بزرگ در سراسر عالم نام برد و افزود:برای هیچیک از ائمه حتی پیامبر اکرم (ص) اربعین شهادت و رحلت برگزار و توصیه نشده است، اما از سال 61 هجری برای شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اربعین شهادت برگزار می شود و سال به سال بر شکوه آن افزوده می شود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: دنیای استکبار به اشکال مختلف سعی در مخدوش کردن و تخریب وجهه مردم در داخل 2 کشور ایران و عراق داشت که با مدیریت صورت گرفته و با شعار حب الحسین یجمعنا این توطئه ها خنثی شد.

حجت الاسلام کریمی تبار، نقش نیروهای ناجا در بخش های مختلف خدمت رسانی و تامین امنیت زائران را در ایام اربعین ممتاز خواند و یادآور شد: با هماهنگی های مدیریت ارشد استان استاندار ایلام و با وجود هشدارهای امنیتی هیچ اتفاق خاصی مشاهده نشد و تجارب سال های گذشته نشان داد فرماندهی انتظامی استان توانایی کنترل و مدیریت عملیات در ایام اربعین را دارد.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ اربعین فرصتی برای اعلام وجود مسلمانان و بویژه شیعیان جهان فراهم کرده است، گفت: با توجه به تورم امسال برخی پیش بینی کردند امسال زائران کمتری در ایام اربعین تردد می کنند اما شوق حضور در همایش بزرگ اربعین امسال بیشتر بود.

فرمانده انتظامی ایلام نیز در این همایش گفت: مقوله اربعین با دست توانمند اقشار و مسئولان مختلف به ثمر رسید تا این اتفاق مبارک در استان و در شهر کوچک مهران به وقوع بپیوندد.

سردار نورعلی یاری با بیان اینکه امسال شکوه این مراسم بیش از سال های گذشته بود، افزود: با پشتوانه بسیار محکمی همچون معظم له و نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی باید خود را برای پذیرایی از جمعیت پنج میلیونی آماده کنیم که این مهم با دست توانمند مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار