استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: مدیران بخشنامه ای هنوز در ایلام وجود دارد ولی استان به مدیرانی نیاز دارد که دنبال حل کردن مشکلات باشند.
کد خبر: ۶۸۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 03 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: مدیران استان ایلام برای حل مشکلات مردم تلاش و از پشت میز نشستن خودداری کنند.

وی افزود: مدیران بخشنامه ای هنوز در ایلام وجود دارد ولی استان به مدیرانی نیاز دارد که دنبال حل کردن مشکلات باشند.

استاندار ایلام تاکید کرد: در مجموع نمره مدیران استان متوسط است و باید به دنبال این بود مدیران برخی تنگ نظری ها را کنار و به فکر توسعه استان باشند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به مصوبات سفرهای شهرستانی، یادآور شد: این مصوبات باید توسط مدیران و فرمانداران تا زمان اجرایی شدن پیگیری شود و بطور قطع بر روند اجرای مصوبات نیز نظارت خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه طی روزهای آینده بودجه نهایی می شود، مدیران استان پیگیر ردیف و اعتبارات استانی و ملی باشند.

استاندار ایلام اضافه کرد: به همه مسئولان اجرایی تاکید کرده ام به میان مردم رفته و سعی کنند در برطرف کردن مسائل و مشکلات پیش روی از مشارکت مردم استفاده کنند.

وی تاکید کرد: همواره تأکید داشته ایم مدیران دستگاه های اجرایی سعی کنند قوانین، آیین نامه ها، بخشنامه و مقررات را به نفع مردم تفسیر و روی مثبت آن را در نظر بگیرند.

استاندار ایلام گفت: افرادیکه تسهیلاتی را از بانک ها دریافت می کنند باید خوش حسابی خود را نشان دهند ولی عده ای نیز از افراد هستند که تسهیلات را هزینه کرده و با در اختیار داشتن منابع بدهی بانک را پرداخت نمی کنند.

در این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی، خدماتی، گردشگری در استان بررسی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار