رئیس بسبج رسانه استان ؛
رئیس بسبج رسانه استان ایلام گفت: آثار این دوره از جشنواره اکنون در بخش داوری قرار دارد و متعاقبا در اختتامیه که زمان و مکان آن رسانه‌ای می‌شود آثار برتر معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 03 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سامی شهبازی  اظهار داشت :  در این دوره و در حد فاصل یک ماه از آغاز فراخوان تا پایان مهلت آثار، بیش از ۲۰۰ اثربه دبیرخانه  جشنواره ابوذر ارسال گردید که درنوع خودیک اتفاق مهم و رکورد محسوب می‌شود.

وی افزود: این مهم با تشریک مساعی کل صاحبان قلم ورسانه واعتماد آن‌ها به سازمان بسیج رسانه استان میسر گردید که جای قدردانی وسپاس رادارد.

رئیس جشنواره ابوذردراستان ایلام خاطرنشان کرد: در این دوره ما به صورت دقیق و علمی به سراغ انتخاب محور‌های جشنواره رفتیم و ۲ موضوع مهم "اربعین، ایلام و جهاد رسانه ای " و "نقش بسیج رسانه درجنگ نرم" هم به بخش‌ها وقالب‌های این دوره اضافه گردید.

شهبازی با اشاره به اینکه  عمده اهداف جشنواره در ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت و حفظ روحیه بسیجی گریا است افزود: مبنا و هدف ما محور‌های ارزشی و شکل گیری آثارفاخر در رسانه‌ها و مطبوعات استان برای جلوگیری ازهجمه‌  های رسانه‌ های بیگانه و معاند بود .

رئیس بسیج رسانه تصریح کرد: آثار این دوره از جشنواره اکنون در بخش داوری قرار دارد و متعاقبا در اختتامیه که زمان و مکان آن رسانه‌ای می‌شود آثار برتر معرفی خواهد شد.

وی  تمامی آثار ارسالی را برتر و ارزشمند دانست افزود: از تمام اهالی رسانه برای پویای وکمک به جشنواره و بسیج رسانه تقدیر کرد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار