انتصاب:
با حضور دادستان مرکز استان ایلام، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکشاهی معرفی شد.
کد خبر: ۶۸۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 04 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکشاهی، با حضور افشار خسروی زاده دادستان مرکز استان ایلام در این شهر برگزار شد.

خسروی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: رسالت دستگاه قضا یک رسالت خطیر است و نمی‌توان با سایر شغل‌ها مقایسه کرد.

وی با بیان اینکه کار قضاوت یک شغل نیست بلکه یک منصب است، گفت: باید دادستان مسائل اجتماعی و فرهنگی منطقه را در نظر بگیرد و در شورای تأمین درست‌ترین اظهار نظر را به نفع مردم ارائه بدهد.

دادستان مرکز استان ایلام با بیان اینکه دستگاه قضایی خودشان را از مردم جدا نمی‌دانند، تصریح کرد: باید همه با هم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق و درگیری خیابانی تلاش کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه باید انتقادات در فضای مجازی و واقعی، «منصفانه و سازنده» باشد، گفت: نباید اجازه فضاسازی علیه کسی داده شود.

خسروی زاد گفت: پیشرفت تکنولوژی‌های امروزی، خوبی و بدی‌هایی دارد و نباید تنها از جنبه منفی آن بهره‌برداری کرد.

وی موفقیت‌های دستگاه قضا در استان ایلام را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان‌کرد: مهم‌ترین مشکل دستگاه قضایی استان کمبود نیروی انسانی است و این موضوع می‌تواند در کار قضات و کارمندان این مجموعه و کمیت و کیفیت رسیدگی‌ها تأثیرگذار باشد.

مهم‌ترین مشکل دستگاه قضایی استان کمبود نیروی انسانی است و این موضوع می‌تواند در کار قضات و کارمندان این مجموعه و کمیت و کیفیت رسیدگی‌ها تأثیرگذار باشد.

درپایان مراسم علی مرادی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب ملکشاهی معرفی و از خدمات اسدپوریان تقدیر شد./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار