دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: هم اکنون ۹ هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی توسط این مجموعه در استان ایلام در جریان قرار دارد.
کد خبر: ۶۸۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 05 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سیدضیاء الدین حزنی در همایش محرومیت زدایی استان ایلام اظهار کرد: بیش از ۷۶ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۵۴ میلیارد تومان از این مقدار در قالب طرح های کوچک زودبازده بویژه در مناطق روستایی پرداخت شده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: ۷۵ تا ۸۰ درصد طرح های کوچک و زودبازده دارای توان اقتصادی و سودآوری بالایی هستند.

سردار حزنی تاکید کرد: باید در روند اجرای طرح ها و پروژه ها از نیروی کارآمد و توانمند بومی استفاده شود و پروژه های اشتغالزای زودبازده به دست خود مردم بومی هر منطقه اداره شود.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، گفت: مردم و مسئولان استان ایلام باید از این فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببرند و از نمایندگان خود در مجلس خواستار جذب اعتبارات بیشتر برای استان باشند.

وی افزود: همچنین سال آینده با همکاری کمیته امداد بخشی از زکات جمع آوری شده با هدف محرومیت زدایی به اجرای طرح های مهم و اولویت دار چون تامین آب و اشتغال و نیز پروژه های اشتغالزای زودبازده اختصاص یابد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه میزان بودجه در مقابل مشکلات و محرومیت ها اندک است، توصیه کرد: بهتر است برخی از هزینه های اضافی و غیرضروری حذف و اعتبارات آنها صرف کارهای عمرانی، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال شود./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دکتر احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
برای رفع محرومیت بایستی تعدادی از مسئولین رو دستگیر و زندانی کنند تا رفع محرومیت حاصل شود.
به جان خودم این عزیزان میخوان زکات کمیته رو هم هاپولی کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار