مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: 825 خانوار روستایی در این استان برای ساخت مسکن در قالب نوسازی و بهسازی به بانک های عامل معرفی شده اند.
کد خبر: ۶۸۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 05 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشـت: سهمیه استان ایلام در اعتبار طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن های روستایی سال 97، یک هزار و 500 واحد با اعتبار 375 میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد سهمیه ابلاغی 880 خانوار توسط بانک های عامل استان تعهد پرداخت شده است، افزود: تاکنون 825 خانوار روستایی به شعب بانک های عامل استان جهت پرداخت تسهیلات (250 میلیون ریال) معرفی شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تاکید کرد: همچنین در این مدت (ابتدای سال جاری تاکنون) مبلغ هشت میلیارد ریال کمک بلاعوض به 978 نفر از متقاضیان جهت تکمیل واحدهای مسکونی روستایی نیمه تمام پراخت شده است.

محبی به پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی زلزله زده سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص 945 میلیارد ریال از محل حوادث غیرمترقبه (زلزله سال 96) از طرف هیات دولت به استان تخصیص یافت.

وی گفت: در این راستا مبلغ 555 میلیارد ریال جهت هشت هزار و 386 واحد مسکونی تعمیری و 650 واحد احداثی مسکونی شهری و روستایی در استان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تصریح کرد: همچنین در این مدت (سال گذشته) مبلغ 30 میلیارد ریال کمک بلاعوض به 2 هزار و 217 خانوار شهری و روستایی آسیب دیده در اثر زلزله پراخت شده است.

استان ایلام با 20 هزار کیلومتر مربع گستره ، حدود 580 هزار نفر جمعیت که در 10 شهرستان ، 25 شهر و حدود 600 روستا ساکن هستند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار