نماینده مجلس:
‌نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس‌از اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی و بررسی دقیق در مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 08 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از ایسنا، ‌صدیف بدری در نشست دانشجویی بیدار که در آستانه روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان تلاش کردیم تا زمینه و بستر بکارگیری نیروهای جوان و نخبه را در عرصه‌های مدیریتی فراهم کنیم تا یک تحول جدی در این حوزه اتفاق بیفتد.

 

وی از اصلاح این قانون خبر داد و خاطرنشان کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حال بررسی این قانون و اصلاح و بازنگری در آن است تا با تبدیل به طرح ایرادات آن رفع و برطرف شود.

 

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ‌ با گرامیداشت روز دانشجو یاد و خاطره سه شهید دانشجو را در 16 آذر 1332 گرامی داشت و بیان کرد: این شهدا در مسیر آرمانخواهی و حرکت عزتمندانه در این کشور جان خود را فدا کردند و ما باید تداوم‌بخش راه عزتمندانه آنها باشیم.

 

بدری، نقش دانشجویان و جوانان را در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب اعم از پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و سازندگی یادآور شد و تصریح کرد: ما با تکیه بر منابع انسانی و نخبگان خود می‌توانیم در عرصه‌های مختلف زمینه تحول و تحرک جدی را فراهم آوریم.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان و جوانان ما در مسیر آرمانگرایی باید مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی باشند، گفت: ما دانشجوی سیاسی می‌خواهیم اما دانشگاه سیاست‌زده نمی‌خواهیم چرا که کشور به شدت نیازمند علم و توسعه فناوری‌های جدید بر محور اخلاق و احترام متقابل است که قطعا دانشجویان ما می‌توانند پرچم‌دار این حرکت باشند.

 

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ‌پیشرفت کشور را مرهون همت و تلاش جوانان دانست و افزود: در هشت سال دفاع مقدس جوانان ما امتحان شایستگی دادند و قطعا امروز در عرصه خدمت‌رسانی به مردم جوانان و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ما باید آستین بالا زده و در این عرصه ورود پیدا کنند.

 

بدری ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی ما نباید گرفتار سیاسی‌بازی‌ها و باندبازی‌ها شوند بلکه این تشکل‌ها بایستی بستری را فراهم کنند تا علم و دانایی و آرمانخواهی دانشجوی ما در مسیر درست به پیش رفته و زمینه تحول واقعی فراهم آید.

 

وی تلاش مجلس را برای تصویب قوانین با هدف جذب جوانان در بدنه مدیریتی جامعه یادآور شد و گفت: براساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان بیش از یک هزار نفر از مسئولان کشوری باید سنگر خدمت را به جوانان بسپارند و در کنار آن در قالب لایحه خدمات کشوری که در مجلس در حال بررسی است، بستر بیشتری برای حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی فراهم خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار