کد خبر: ۶۸۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 08 December 2018
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، صدیف بدری در نشست دانشجویی بیدار که در آستانه روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان تلاش کردیم تا زمینه و بستر بکارگیری نیروهای جوان و نخبه را در عرصه‌های مدیریتی فراهم کنیم تا یک تحول جدی در این حوزه اتفاق بیفتد.

وی از اصلاح این قانون خبر داد و خاطرنشان کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حال بررسی این قانون و اصلاح و بازنگری در آن است تا با تبدیل به طرح ایرادات آن رفع و برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز دانشجو یاد و خاطره سه شهید دانشجو را در 16 آذر 1332 گرامی داشت و بیان کرد: این شهدا در مسیر آرمانخواهی و حرکت عزتمندانه در این کشور جان خود را فدا کردند و ما باید تداوم‌بخش راه عزتمندانه آنها باشیم.

بدری نقش دانشجویان و جوانان را در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب اعم از پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و سازندگی یادآور شد و تصریح کرد: ما با تکیه بر منابع انسانی و نخبگان خود می‌توانیم در عرصه‌های مختلف زمینه تحول و تحرک جدی را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه دانشجویان و جوانان ما در مسیر آرمانگرایی باید مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی باشند، گفت: ما دانشجوی سیاسی می‌خواهیم اما دانشگاه سیاست‌زده نمی‌خواهیم چرا که کشور به شدت نیازمند علم و توسعه فناوری‌های جدید بر محور اخلاق و احترام متقابل است که قطعا دانشجویان ما می‌توانند پرچم‌دار این حرکت باشند.
 
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی پیشرفت کشور را مرهون همت و تلاش جوانان دانست و افزود: در هشت سال دفاع مقدس جوانان ما امتحان شایستگی دادند و قطعا امروز در عرصه خدمت‌رسانی به مردم جوانان و دانشجویان و فراغ‌التحصیلان ما باید آستین بالا زده و در این عرصه ورود پیدا کنند.

بدری ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی ما نباید گرفتار سیاسی‌بازی‌ها و باندبازی‌ها شوند بلکه این تشکل‌ها بایستی بستری را فراهم کنند تا علم و دانایی و آرمانخواهی دانشجوی ما در مسیر درست به پیش رفته و زمینه تحول واقعی فراهم آید.

وی تلاش مجلس را برای تصویب قوانین با هدف جذب جوانان  در بدنه مدیریتی جامعه یادآور شد و گفت: براساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان بیش از یک هزار نفر از مسئولان کشوری باید سنگر خدمت را به جوانان بسپارند و در کنار آن در قالب لایحه خدمات کشوری که در مجلس در حال بررسی است بستر بیشتری برای حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی فراهم خواهد آمد.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار