معاون فرهنگی آموزش‌وپرورش اردکان:
معاون فرهنگی آموزش‌وپرورش اردکان گفت: در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، دانش آموزان دختر اردکانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 09 December 2018

مسعود فداکار گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به‌منظور آشنایی نسل جوان بافرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، اولین کاروان دانش آموزان دختر شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
وی افزود: در این مرحله، 280 نفر از دانش آموزان دختر در قالب 7 دستگاه اتوبوس صبح دوشنبه 19 آذرماه و با بدرقه مسئولین شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره آموزش‌وپرورش اردکان اظهار داشت: دانش آموزان اعزامی در مدت حضور خود در مناطق عملیاتی از برخی مناطق نظیر شلمچه، طلاییه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.
وی گفت: در این برنامه یادگاران دوران دفاع مقدس با حضور در جمع دانش آموزان به بیان گوشه‌هایی از رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازند.
فداکار در پایان بیان کرد: برای ارتقای اثربخشی این سفر معنوی، مسابقه عکاسی و دل نوشته برای دانش آموزان در نظر گرفته‌شده است که در پایان نیز به آثار برتر هدایایی داده خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار