امام جمعه دهران گفت :برخی پروژها از بی تدبیری طبل توخالی شدند ومسئولان فقط شعار توسعه را در رسانه ها پیش می برند در حالی پروژه های در حوزه راه دهلران به اندیمشک ودهلران به مهران در حد شعار هستند.
کد خبر: ۶۸۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 09 December 2018

تابناک ایلام ::رئیس دانشگاه واحد ایلام گفت : در تلاش هستیم رشته های متناسب با نیاز استان در دانشگاه ایلام برای دانشجویان فراهم شود

محمد میرزایی حیدری افزود : دانشگاه آزاد واحد ایلام با ریزش شدید دانشجو مواجه است.

وی با اشاره به اینکه در کل استان ایلام 7مرکز دانشگاه آزاد فعال است افزود : در این مراکز 5هزار 400دانشجو مشغول به تحصیل هستند این در حالی است که دانشگاه آزد در گذشته بیش از 10هزار دانشجو داشته است.

رئیس دانشگاه آزد استان ایلام  بیان داشت: استان ایلام یکی از معدود استانی هایی است در کشور که تعداد دانشجو وکارمندان آن با هم برابر هستند چرا که دانشگاه آزد استان 220هیئت علمی 240کارمند در حال فعالیت هستند وهمین سبب شده ما با کسری بوجه مواجه شویم به طوری که برای پرداخت حقوق ومزایای آنها با مشکل مواجه هستیم .

میرزایی حیدری افزود : با برنامه ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم یک کارخانه وچند زائر سرا در سطح استان بخصوص مرز مهران ودر صورت بازگشایی مرز چیلات در شهرستان دهلران ایجاد شود.

وی عنوان کرد : خوشبختانه دکتر ولایتی رییس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و طهرانچی رئیس دانشگاه آزد کشور نگاه بسیار خوبی به استان ایلام دارند.

میزایی حیدری اظهار داشت : ما در تلاش هستیم مشکلات دانشگاه آزاد نظر کیفی ارتقا پیدا کند ورشته مورد نیاز نیاز استان در این دانشگاه فراهم شود.

رئیس دانشگاه آزد استان ایلام گفت : برخی رشته ها مورد نیاز است که متاسفانه در استان موجود نیست این در حالی است که برخی رشته ها ی موجود برای استان کارایی ندارد.

وی افزود : در حال حاضر 80رشته کاردانی وکارشناسی 20رشته ارشد و6رشته دکترا در دانشگاه آزاد ایلام فراهم شده ودر تلاش هستیم رشته اضافه شوند.

رئیس دانشگاه آزد استان ایلام گفت : دانشجو وقتی وارد جامعه می شود توان حل مسئله وکارایی داشته باشد وتوان علمی  خود را برای خدمت به افرا جامعه ارئه دهد.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد در تلاش است در حوزه های مختلف اثرگذاری مفیدی در توسعه استان داشته باشد و نقش خود را بیش از پیش در رشد و کیفی سازی آموزش های ارائه شده ایفا کند.

امام جمعه دهلران گفت : دانشگاه ها در سطح شهرستان در حوزه های مختلف فعالیت کنند.

سید محسن موسوی گفت : باتوجه به اینکه 5دانشگاه در سطح شهرستان فعالیت می کنند انتظار است در راستای توسعه شهرستان گام عملی بردارند.

وی افزود: دانشگاه های سطح شهرستان باید درحوزه های پژوهشی ، تحقیقی و فناوری باید تلاش کنند تا شاهد پیشرفت وتوسعه جامعه باشیم

امام جمعه دهلران اظهار داشت : برخی پروژها از بی تدبیری طبل توخالی شدند ومسئولان فقط شعار توسعه را در رسانه ها پیش می برند در حالی پروژه های در حوزه راه دهلران به اندیمشک ودهلران به مهران در حد شعار هستند.

وی گفت : به برگت نظام اسلامی امروز در در همه مناطق کشور دانشگاه ایجاد شده واین سب شده که دانشجو وخانواده آنها دغدغه مخارج ایاب ذهاب به شهری های دیگر را نداشته باشند ودر شهر های خود وارد دانشگاه شوند.

وی گفت : دانشجویان آینده ساز این کشور هستند وباید در این راستا تلاش کنند تا با بنیه علمی وارد جامعه شوند.

رئیس دانگاه آزد واحد دهلران گفت : توسعه همه جانبه دانشگاه از مهمترین برنامه های کاری من است.

حامد حیاتی گفت : بدور از گرایش های سیاسی ، حزبی وقومی تنها به توسعه دانشگاه در همه ابعاد علمی تلاش خواهم کرد.

وی بیان داشت : یکی از زمینه های تحول در جامعه این است که دانشگاه متعلق به همگان باشد و وامدار هیچ حزب وجناحی نسیتم.

رئیس دانشگاه آزاد ایلام ضمن تشکر از زحمات انصاری رئیس اسبق این دانشگاه و سرپرستی شش ماهه علی چراغی ؛حامد حیاتی را به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی کرد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار