معاون سیاسی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت:دانشجو به عنوان نسلی هوشیار و بیدار جامعه باید از امورات مختلف کشور و مسایلی که در اطراف و پیرامون او اتفاق می افتد آگاه باشد و توانایی تجزیه و تحلیل مباحث و‌قدرت استقلال طلبی و پرسشگری را داشته باشد.
کد خبر: ۶۸۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ 09 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر نوذری  در آئین گرامیداشت روز دانشجو در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی ایلام به چگونگی شکل گیری ۱۶ آذر و نقش دانشگاهها در آن و جنبش های دانشجویی اشاره کرد و گفت : دانشگاه ها از بدو تاسیس همواره بعنوان سنگر تسخیر ناپذیری عدالت و آزادی بودند .

وی با تاکید بر اهمیت علم و دانش و توجه به نقش دانشگاه ها در توسعه کشور افزود: دانشگاه ها سنگر علم ، تفکر ، آزادی و تبلور استعداد های برجسته هستند.

نوذری  یادآور شد: اولین جرقه جنبش دانشجویی در زمان ملی شدن نفت و کودتای ۲۸ مرداد دردوران‌ مصدق شکل گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام بیان داشت : ۱۶ آذر روز تاریخی خاص در تقویم‌ کشور است چون بعد از این حادثه دلخراش و به شهادت رسیدن سه تن از دانشجویان راه آزادی و عدالت بود که بنیان و تفکر استکبار زدایی شروع شد ازآن زمان بود که دانشجوی عدالت خواه ما در مقابل استکبار جهانی ایستاد و از آزادی و حقوق ملت دفاع کرد .

وی بیان داشت : دانشجو به عنوان قشر آگاه جامعه باید نقش مطالبه‌گری داشته باشد و از طرفی دانشجو باید به مخالف خود احترام گذاشته و به حرف آنها  گوش دهند .

 معاون سیاسی استاندار ایلام  افزود: دانشجو بعنوان نسلی هوشیار و بیدار جامعه باید از امورات مختلف کشور و مسایلی که در اطراف و پیرامون او اتفاق می افتد آگاه باشد و توانایی تجزیه و تحلیل مباحث و‌قدرت استقلال طلبی و پرسشگری را داشته باشد.

دکتر نوذری در پایان خواستار مشارکت تشکل های دانشجویی در روند و مسائل توسعه ای کشور و همچنین استان خود باشند.

شایان ذکر است ،در این مراسم ضمن اجرای برنامه های متنوع و شاد از اساتید و دانشجویان برتر این دانشگاه تجلیل شد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار