در وزن 57 كيلوگرم قهرماني كشور
بانوي تكواندوكار استان قم با كسب مقام سوم و نشان برنز در مسابقات تكواندو قهرماني رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان ايران درخشيد.
کد خبر: ۶۸۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ 10 December 2018

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های تکواندو قهرمانی جوانان و بزرگسالان ایران در بخش بانوان طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو با حضور 365 تکواندوکار به مدت دو روز در خانه تکواندو به انجام رسید و از بین نماینده‌های قم تنها تکواندوکار وزن منهای 57 کیلوگرم به مدال دست یافت.

در شرایطی که روز نخست این پیکارها با حضور تکواندوکار اوزان منهای 46، 53، 62 و 73 کیلوگرم به انجام رسید از قم هیچ نماینده‌ای در بین برترین‌ها حضور نداشت تا تمام نگاه‌ها به روز دوم و عملکرد تکواندوکاران قم در اوزان زوج این دوره از رقابت‌ها معطوف شود.

در روز دوم این مسابقات تکواندوکاران اوزان منهای 49، 57، 67 و به اضافه 73 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی شیاپچانگ رفتند و سهم قم یک عنوان سومی و نشان برنز توسط فرناز امینی تکواندوکار وزن منهای 57 کیلوگرم بود و قم با همین مدال به کار خود در این پیکارها پایان داد.

در وزن چهارم این رقابت‌ها تکواندوکاران منهای 57 کیلوگرم برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز به رقابت پرداختند و فرناز امینی از تیم هیأت تکواندو قم که سابقه کسب مدال از چندین میدان معتبر تکواندو ایران را دارد، با قبول یک شکست فرصت حضور در فینال را از دست داد تا برای برنز تلاش کند.

دیدار نهایی این وزن را نرگس میرنورالهی از تیم هیأت البرز و فاطمه شیرکوند از تیم هیأت تهران برگزار کردند که برتری از آن تکواندوکار البرز بود و میرنورالهی قهرمان شد، اما در رده‌بندی فرناز امینی به مقام سوم دست یافت تا با نشان برنز خود بار دیگر در سطح اول تکواندو ایران بدرخشد.

نکته جالب توجه این است که نرگس میرنوراللهی قهرمان وزن منهای 57 کیلوگرم این پیکارها از استان البرز عنوان فنی‌ترین تکواندوکار را کسب کرد تا ارزش‌های نماینده قم یعنی فرناز امینی که در یکی از سخت‌ترین اوزان به مدال برنز دست پیدا کرد، بیش از پیش مشخص شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار