فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان:
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) برگزاری کنگره 3 هزار شهید را واقعه بزرگ تاریخ ایلام ذکر کرد و گفت: جمعیت پر شمار ایثارگر این استان از شهدا وخانواده های شهدا تا جانبازان و رزمندگان سرمایه های گرانقدر اجتماعی ایلام هستند.
کد خبر: ۶۸۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 10 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سیدصادق حسینی در نشست پشتیبانی برگزاری کنگره 3 هزار شهید ایلام اظهار داشت: وجود بیش از 3 هزار شهید گرانقدر ، 11 هزار جانباز فداکار ، افزون بر 300 آزاده و شمار کثیر رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی نعمت ارزنده ایلام برای مصون ماندن در برابر هجمه دشمنان است.

وی افزود : مردم ولایتمدار استان ایلام هیچ گاه از راه امام و شهدا و مقام معظم رهبری غفلت نکرده و گواه پایبندی آنان به راه ولایت و جان دادن برای حفظ نظام وجود این تعداد شهید و ایثار گر استان 580 هزار نفری ایلام است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: کنگره 3 هزار شهید گرانقدر یکی از بزرگترین رویدادهای استان ایلام است که مسئولان صفی و ستادی استان ایلام باید قدردان این فرصت کم نظیر برای بازخوانی یاد و نام شهدای گرانقدری باشند.

سردار حسینی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای غیور استان ایلام را ارج نهادن به شهدایی دانست که در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی جان داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برطرف شدن بسیاری از مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان ایلام با توسل و ادامه راه شهدا و استفاده از مدیران انقلابی و جهادی و معتقد به راه شهدا برطرف می‌شود.

فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام خواستار مشارکت همه اقشار و نهادها برای برگزاری مناسب کنگره سه هزار شهید این استان شد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار