موضوعی که بنا به دلیل رسوخ برخی اختلاف نظرها در ساختار تصمیم گیری استان ماهها به کما رفته و اینک انتظار می رود با رفع برخی کدورت ها و کنار گذاشتن اختلافات ،روند تغییر مدیران نیز نسبت به گذشته تشدید شود .هرچند گمانه زنی ها حاکی از تکرار روند تغییرات در هفته ها وماههای آتی است ،اما تا تبدیل شدن این گمانه زنی ها به واقعیت فاصله وجود دارد .
کد خبر: ۶۸۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 10 December 2018

تابناک ایلام::جابجایی مدیران درراستای چرخش قدرت و فراهم نمودن بستر برای استفاده از توان نیروهای کارآمد ،انتصاب ویا عزل مدیران ناکارآمد بمنظور جاری شدن خون تازه در رگ های مدیریت کشور، امری بدیهی است که در ساختارهای اجرایی ومدیریتی موضوعی رایج و عادی تلقی می گردد.

اما در کنار رواج این موضوع بعنوان یک امر مرسوم اداری ،در استان ایلام بنا به دلایلی همچون ؛وجود نگاههای قومی ،به درازا کشیدن عمر مدیریتی برخی مدیران حاضر در بدنه اجرایی استان وهمچنین مداخلات خارج از عرف سیاسی واجرایی دستهای بیرون از قدرت در استان، به بخش جذاب و تازه خبری رسانه های استان وشبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

از اینرو بسیاری از کانالهای تلگرامی و حتی رسانه های رسمی بر آنند که به هرطریق ممکن از زیر وبم تغییرات مدیران کسب خبر نموده ودر تلاشند تا در انتشار این دست خبرها اولین باشند . هرچند با وجود تعمیق و تثبیت شیوه های مدیریت در ساختار دستگاههای اجرایی استان نباید از تغییرات مدیران انتظار شق القمر داشت! اما به هرترتیب لازمه چرخش قدرت در ساختارهای سیاسی مبتنی بر رای مردم ،تغییر مدیران در راستای بهینه سازی مدیریت و همگن سازی مدیران با ساختار سیاسی قدرت حاکم است.

موضوعی که بنا به  دلیل رسوخ برخی اختلاف نظرها در ساختار تصمیم گیری استان ماهها به کما رفته و اینک انتظار می رود با رفع برخی کدورت ها و کنار گذاشتن اختلافات ،روند تغییر مدیران نیز نسبت به گذشته تشدید شود .هرچند گمانه زنی ها  حاکی از تکرار روند تغییرات در هفته ها وماههای آتی است ،اما تا تبدیل شدن این گمانه زنی ها به واقعیت فاصله وجود دارد .

درعین حال برآیند بررسی ها و خبرهای رسیده و کندوکاو در بین مطلعین نشان می دهد که موضوع تغییر مدیرکل فنی وحرفه ای استان ایلام قوت گرفته است و ظرف روزهای آتی" رضا نصری" مدیرکل فعلی جای خود را به" احسان جمشید زاده" خواهد داد.

"رضا نصری" از شهریور سال 94 بعنوان مدیرکل این دستگاه منصوب و "احسان جمشیدزاده" نیز در کارنامه مدیریتی خود ؛معاونت مدیرکلی بازرسی آموزش فنی وحرفه ای کشور،رییس اداره فنی وحرفه ای شمیرانات وریاست دانشگاه علمی وکاربردی ایلام و رییاست گروه مهارتهای پیشرفته اداره کل فنی وحرفه ای را داراست .

همچنین گمانه زنی ها حاکی از این است که فرماندار یکی از شهرستانهای استان روند بازنشستگی خود را طی نموده و به زودی باید با صندلی مدیریتی خود وداع نماید.البته اگر اجرای قانون در اولویت باشدو برخی از نمایندگان با خودزنی درمقابل مصوبات خود قرار نگیرند!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ماموتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
در این دوران دولت نکبت؛ عزل و نصب ها بجز انجام تشریفات هیچ عایدی نداشته و ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
دولت بی تدبیررواصلاح طلبان سرکار آوردن پستهاشو محافظه کاران میگیرن فاتحه اصلاحات برای همیشه تواین مملکت خوانده شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار