دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام با اشاره به اینکه سالانه حدود ۷ هزار نفر در استان ایلام زیرپوشش خدمات درمانی و دارویی ترک اعتیاد قرار می گیرند، گفت: ۵۰ مرکز درمانی و دارویی ترک، بهبود و درمان در استان فعال است.
کد خبر: ۶۸۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 11 December 2018

 به گزارش تابناک ایلام، فهد کمالوندی اظهارداشت: متاسفانه سن شروع اعتیاد در کشور پایین آمده و این مسئله زنگ خطری را برای مردم و مسئولان به صدا درآمروده است.

وی افزود: در کنار این موضوع گسترش مخدرهای صنعتی که تعداد آنها نیز بسیار زیاد است بر اهمیت برخورد با این پدیده می افزاید.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام اظهار کرد: سن شروع مصرف مواد مخدر در ایلام پایین تر از میانگین کشوری است بطوریکه این شاخص در کشور ۲۴ سال و در ایلام کمتر از ۲۲ سال است.

کمالوندی اضافه کرد: خانواده ها باید نسبت به رفت و آمد فرزندان خود با افراد ناباب احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و آگاهی آنها را در خصوص مصرف مخدرهای سنتی و صنعتی بالا ببرند.

وی با اشاره به اینکه سالانه حدود ۷ هزار نفر در استان ایلام زیرپوشش خدمات درمانی و دارویی ترک اعتیاد قرار می گیرند، گفت: ۵۰ مرکز درمانی و دارویی ترک، بهبود و درمان در استان فعال است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام یاداور شد: ۱۴ مرکز توسط بهزیستی و بقیه زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ایلام مشغول به فعالیت هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار