استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:مبارزه با معضل سوء مصرف مواد مخدر یک امر همه جانبه است که همه باید پای کار بیایند تا این معضل ریشه کن شود.
کد خبر: ۶۸۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 11 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی ر نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است به همین دلیل باید همه دستگاه ها و خانواده ها باید پای کار بیایند و عزم جدی برای مبارزه با این معضل اجتماعی داشته باشند.

وی به آگاهی خانواده ها و فرهنگ سازی از طریق رسانه ها، آموزش و پرورش و صدا و سیما و همه دستگاه های مرتبط با کودکان ، نوجوانان و جوانان در زمینه مواد مخدر تاکید کرد و افزود: به هر میزان آگاهی خانواده ها در این زمینه افزایش یابد کمتر گرایش به مواد مخدر دارند.

استاندار ایلام ادامه داد: هرچند اقدامات بسیار خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان صورت گرفته اما برای ریشه کنی این معضل نیاز به تلاش همه جانبه است.

سلیمانی دشتکی از عملکرد دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری و پیگیری برای مصوبات و تصمیمات انجام گرفته در این زمینه ابراز رضایت کرد و گفت: بحث درمان، اشتغال و حمایت از خانواده های مشکل دار باید به جدی از سوی دستگاه های مرتبط پیگیری شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار