رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده ای ایوان:
رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده ای ایوان از اجرای طرح راهداری زمستانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 11 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ کاظم رضا نیا، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایوان، اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی در سال جاری همپای تمام دستگاه های اجرایی در حوزه راه، همچون سالهای گذشته به پاسداری از راه های شهرستان و اجرای طرح راهداری می پردازد.

وی گفت: این طرح بمدت 4ماه ادامه دارد و برای بازگشایی محورهای برف گرفته، تمام دستگاهای سبک وسنگین  توسط 4 اکیپ متشکل از  12 نفر از راهداران مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

رضا نیا افزود:به همه مسافران در فصل زمستان  توصیه می شود، که ازسفرهای غیر ضرور اجتناب کنند، همچنین قبل از سفر از وضعیت هوا و راهها مطلع شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستان ایوان با تاکید بر اینکه مسافران از ایمن بودن خودروی خود قبل از سفر اطمینان حاصل نمایند گفت: لازم وضروری است که تمامی خودرو ها در فصل زمستان تجهیزات لازم ازقبیل زنجیر چرخ، لباس گرم و ... رابه همراه داشته باشند.

رضا نیا  تصریح کرد: بمنظور جلوگیری از یخ زدگی مسیرهای ارتباطی  مخلوط نمک و شن در انبارهای راهداری ذخیره شده است تا درصورت نیاز از آن استفاده شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی ایوان، درپایان گفت: تمام این برنامه ریزی ها به امید تحقق سفری ایمن و بدون حادثه برای هموطنان صورت خواهد گرفت./ح

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار